1396-09-05 15:06
2052
0
47073
فراهی ، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نینوا خبر داد :

برگزیدگان پنجمین جشنواره «مدرسه عشق» در گلستان معرفی شدند

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تولیدات فرهنگی پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور «مدرسه عشق» در مجتمع فرهنگی-دانشجویی 13 آبان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما ، جواد فراهی معاون فرهنگی سپاه نینوا و مسئول برگزاری جشنواره در گلستان اظهار کرد: این جشنواره از سال ۹۱ تاکنون به همت «مرکز تخصصی هنرهای بسیج» به صورت سالانه برگزار شده و خوشبختانه در تمامی دوره ها استقبال بسیجیان هنرمند سراسر کشور از آن چشمگیر بوده است، به طوری که دوره چهارم جشنواره بیش از ۱۲ هزار اثر به دبیرخانه ارسال شده و دوره پنجم جشنواره تعداد آثار با یک جهش شش برابری به بیش از 70 هزار اثر رسید که این آثار در رشته‌های "هنرهای تجسمی"، "هنرهای تصویری و نمایشی"، "موسیقی و سرود"، "کتاب و شعر" و "ایده فعالیت‌های پایگاهی" بود.

tab3

سرهنگ فراهی با اشاره به اینکه بسیاری از آثار توسط هنرمندان مبتدی ساخته شده بود برای همین داوران جشنواره تلاش کردند به مناطق محروم نیز توجه داشته باشند، همچنین روند رو به رشد آثار جشنواره پیام های خوبی برای ما به ارمغان داشت که به این نتیجه رسیدیم ظرفیت های خوبی در استان وجود دارد که باید به این ظرفیت ها توجه بیشتری کنیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نینوا ادامه داد در این جشنواره 287 اثر از استان گلستان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که پس از داوری 54 اثر از استان حائز رتبه های برتر شدند.از این آمار 11 نفر با تعداد 52 اثر حائز رتبه استانی و 2 نفر در دو رشته رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص دادند که همه عزیزان در روز مراسم با لوح تقدیر و هدیه نقدی مورد تشویق قرار گرفتند .

فراهی افزود برادر اسحاق کوثری در بخش تعزیه رتبه اول کشوری و برادر احمد افتخاری فر در بخش مستند رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داند که این ارمغان بزرگی برای استان به شمار خواهد آمد . و مابقی عزیزان رتبه های برتر استانی را در رشته های مختلف بدست آوردند .

اطلاعات برگزیدگان  استان گلستان

 

 

 
ردیف نام و نام خانوادگی بخش فعالیت تعداد اثر
1 اسما حسینی ایده فرهنگی 1
2 ملیحه بیانی بسته فرهنگی 32
3 زینب خادمی بسته فرهنگی 1
4 حسن صادقی نمایشگاه 3
5 غلام گلفام  نمایشگاه 1
6 اسحاق کوثری  تعزیه 1
11 سید اسداله ازموده  کلیپ کوتاه ونماهنگ 2
12 مجتبی مهاجروطن تزئینات و فضا سازی 1
13 سمیه مهدان روزنامه دیواری 1
14 میثم میدار عکس سلفی 1
15 ملیحه بیانی عکس یادگاری 1
16 غلام گلفام  عکس یادگاری 7
17 احمد افتخاری فر مستند 1
 18 ملیحه بیانی کتاب 1
    جمع کل  54

1396090212051654112582974

فراهی در پایان گفت :اختتامیه جشنواره «مدرسه عشق» روز چهارشنبه 1 آذر ماه در سالن بصیرت لانه جاسوسی با حضور سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و حجت‌الاسلام محرابی معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد و اسامی برگزیدگان این جشنواره فرهنگی اعلام و به آنها جوایزی تعلق گرفت.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.