1396-09-05 12:54
592
0
47070
حجت الاسلام دشتی زاده در گردهمایی انقلابیون جوان:

انقلابی ماندن سختر از انقلابی شدن/ الگو برداری از بسیج در جبهه های مقاومت منطقه

امام جمعه موقت علی آباد کتول گفت: ثابت قدم ماندن در این راه مهم است چرا که بسیجی و انقلابی شدن از ماندن و ادامه دادن در این مسیر سختر است.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، گردهمایی انقلابیون جوان با حضور دانشجویان بسیجی استان در سالن ابن سینای دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزارشد.

در این مراسم حجت الاسلام دشتی زاده امام جمعه موقت علی آباد کتول با گرامیداشت روز پنجم آذر اظهارکرد: در این روز علاوه بر تشکیل بسیج بیست میلیونی از سوی امام قیام تاریخی مردم گرگان نیز رخ داده است.

وی گفت: بسیج شجره طیبه و لشکر مخلص خداست که در دنیا قدرتنمایی می کند و آنچه که امروز در یمن و عراق و سوریه و سایر کشورهای اسلامی به نام جبهه مقاومت شکل گرفت الگوبرداری از بسیج مردمی ما است.

حجت الاسلام دشتی زاده انقلابی ماندن را مهمتر از انقلابی شدن خواند و افزود: ثابت قدم ماندن در این راه مهم است چرا که بسیجی و انقلابی شدن از ماندن و ادامه دادن در این مسیر سختر است.

وی پویایی را از شاخصه های اصلی جوان انقلابی برشمرد.

وی در رابطه با امامت امام زمان نیز گفت: امام زمان در هیبت یک جوان چهل ساله حتما ظهور می کند و این امر نیز بدیهی و قابل اثبات است.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: بر طبق پژوهشهای دانشمندان عمر طبیعی انسان نزدیک به 1922سال است و در واقع می توان گفت عمر های امروزی ما به نوعی غیر طبیعی است.

وی تصریح کرد:  در تاریخ پیامبران و انبیاء الهی  همچون حضرت نوح و.. حضور داشتند که نزدیک به هزار سال عمر کردند و واقعا باید بررسی کرد که چرا با استفاده از محصولات تراریخته امروزی عمر انسان اینگونه دستخوش تغییرات شده است.

در ابتدای مراسم نیز فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان با گرامیداشت یاد و نام شهدا گفت: باید تلاش کنیم در مدرسه ای درس بیاموزیم که رییس و گردانندگان آن انسانهای معصوم و ائمه باشند و اگر بخواهیم از این قاقله عقب بمانیم ضرر کرده ایم.

علیرضا طاهری زاده افزود: امثال شهید حججی و سردارانی همچون قاسم سلیمانی پرورش یافته این مکتب هستند و جوانان انقلابی ما هم نباید از این مدرسه غافل باشند.    

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.