1393-07-28 20:23
855
0
4602

احمدی : هنرمندان انقلابی می توانند ظرفیت های جدیدی برای انتقال مفاهیم ارزشی ایجاد نمایند

فرماندارگرگان گفت: هنرمندان انقلابی می توانند ظرفیت های جدیدی را برای انتقال مفاهیم ارزشی ، انقلابی و دینی ایجاد کنند.

به گزارش گلستان ما ، حیدرعلی احمدی فرماندار گرگان درحاشیه مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره تئاتر بسیج منطقه 5 کشور در گرگان با اشاره به اینکه ورود هنرمندان متعهد درعرصه تئاتر و سینما جزء نیازهای ضروری حال جامعه است، اظهارکرد: یکی از فضاهایی که نیاز به تقویت دارد عرصه تئاتر و نمایش است.

وی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب جوانان انقلابی درعرصه های مختلفی ورود پیدا کردند که توانستند آن عرصه ها را متحول نمایند ، افزود: فضای تئاتر و نمایش بخشی ازعرصه هنر است که می تواند تاثیر زیادی را در جامعه داشته باشد و برطبق منویات مقام معظم رهبری(مدظله) می توان مفاهیم انقلابی را با ظرف هنر منعکس و منتقل نمائیم.

فرماندار گرگان در ادامه با بیان خلاهای موجود در بخش فرهنگی، تصریح کرد: بسیج هنرمندان با موقع شناسی وارد عمل شده و امیدواریم افرادی که می تواند با ورود خود نقص های موجود در این عرصه را پوشش دهند بسیج هنرمندان را جهت پرکردن این خلاها کمک نمایند تا شاهد شکوفایی نسل هنرمندان انقلابی باشیم.

احمدی در ادامه خاطرنشان کرد: این هنرمندان می توانند ظرفیت های جدیدی را برای انتقال مفاهیم ارزشی، انقلابی و دینی در جامعه ایجاد کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.