1393-07-28 18:57
820
1
4589

جشنواره خیرین ازدواج در گلستان برگزار میشود

مدیر موسسه خیریه ازدواج مصباح‌الهدی گلستان از برگزاری جشنواره خیرین ازدواج در دی ماه سال جاری در استان خبر داد .

به گزارش گلستان ما ، حجت‎الاسلام مرتضی بذرافشان در گفتگو با خبرنگار تیتر آزاد، با اعلام این خبر اظهار داشت: مشکلات ازدواج سبب شده تا آمار سن ازدواج افزایش پیدا کند و آمار طلاق در جامعه افزایش پیدا کرده است که در این راستا باید اقدامات نتیجه‎بخش برنامه‎ریزی شود.

وی افزود: این موسسه سه سال است که مجوز فعالیت خود را از اداره بهزیستی اخذ کرده است و زوج‎هایی که عقد کردند و در آستانه ازدواج هستند اما توانایی برگزاری مراسم عروسی را ندارند حمایت می‎کند.

بذرافشان از شناسایی و ساماندهی ۳۰۰ خیر در امر ازدواج در استان خبر داد و بیان داشت: این موسسه از ظرفیت خیرین برای تسهیل ازدواج جوانان در استان بهره‎گیری می‎شود.

مدیر موسسه خیریه ازدواج مصباح‌الهدی گلستان استقبال مردم و زوج‎های جوان را از این اقدام مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: کارها آماده است تا در این راستا یک جهش بزرگ در سطح استان و کشور به عنوان الگو انجام شود.

بذرافشان بیان داشت: طرح نهضت ازدواج آسان به صورت شهر به شهر و محله به محله در سالی که به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گرفته است دنبال می‎شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح نهضت ازدواج آسان یک اقدام فرهنگی است، یادآور شد: شرکت‎ها و موسسات تولیدی در امر جهیزیه با این موسسه همکاری دارند.

بذرافشان ادامه داد: خانواده به عنوان یک واحد کوچک اجتماعی است که می‎تواند واحدهای بزرگ اجتماعی را شکل دهد و از آثار و تبعات سوء در جامعه جلوگیری کند.

وی کاهش جمعیت را یک هشدار و زنگ خطر در جامعه عنوان کرد و گفت: فرهنگ زندگی مجردی در جامعه زیاد شده است افرادی وجود دارند که با وجود داشتن شغل و تمکن مالی اما از زندگی مشترک ترس دارند لذا خیرین و متولیان باید دست به دست هم دهند تا ترس از دل جوانان ریخته شود و شجاعت تشکیل خانواده را داشته باشند.

بذرافشان در پایان از برگزاری جشنواره خیرین ازدواج در دی ماه سال جاری و در روز ۱۷ ربیع الاول همزمان با میلاد حضرت رسول در استان خبر داد .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

shoma

اوه اوه .... بازم شیخ اصلاحاتی و حامیه.. در همایش جوانان اصلاح طلب در آزادشهر ردیف اول بود ....

0
0
پاسخ
1393-07-29 02:57

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.