1393-07-28 05:58
692
0
4558
در نشست برگزاری مراسم 13 آبان مطرح شد:

پاسداشت مناسبت های انقلابی قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست استانی ستاد برگزاری مراسم یوم ا... سیزدهم آبان « روز ملی مبارزه با استکبار جهانی » گفت: پاسداشت مناسبت های ملی وانقلابی قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش گلستان ما ، تاری معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با ارائه گزارشی از اقدامات و مراسم یوم ا... سیزدهم آبان سال 1392 با تکیه بر سیاستهای ابلاغی از ستاد مرکزی گفت: پاسداشت هرچه شایسته تر مناسبت های ملی و انقلابی قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: یوم ا...  سیزدهم آبان که در آن سه واقعه مهم تاریخی اتفاق افتاده و هرکدام از این وقایع جنبه ضد استکباری و ضد استبدادی داشته است در سال جاری با حماسه عاشورای حسینی (ع) تقارن زیبایی یافته که با همکاری ، مشارکت و همیاری کلیه دستگاههای اجرایی با ایجاد ضمینه حضور هرچه بیشتر آحاد مردم شاهد برگزاری برنامه های متعدد و متنوعی در گرامیداشت این روز تاریخ ساز انقلاب اسلامی خواهیم بود که ماحصل آن در روز 13 آبان و برگزاری مراسم بزرگداشت این مناسبت انجام خواهد گرفت .

در ادامه  این جلسه اعضای کارگروه فرهنگی اجتماعی استان ضمن تقدیر و تشکر از برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستادهای ذیربط به ارائه نظرات و انتظارات خود پرداختند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.