1396-07-25 16:26
776
0
45404

یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب گلستان گشایش یافت

یازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان صبح امروز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی گرگان گشایش یافت.

به گزارش گلستان ما ؛ در این نمایشگاه ٥٠٠ ناشر از سراسر کشور حضور خواهند داشت و 114 ناشر در حوزه عمومی، ٢٦ ناشر دانشگاهی، ٥ ناشر حوزه حقوقی، ٢٥ ناشر کودک و نوجوان، ٣ ناشر زبان، ١٩ ناشر کمک‌آموزشی، ١٣ ناشر پزشکی، ٣ ناشر کشاورزی و٢ ناشر هنر و ١٤ ناشر استانی نیز در این نمایشگاه حضوردارند.

این گزارش می‌افزاید: ٣٥ برنامه جنبی در ایام نمایشگاه برگزار خواهد شد که رونمایی کتاب، جشن امضا با حضور نویسندگان برجسته، کارگاه‌های آموزشی، معرفی کتاب، نقد و بررسی کتاب، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی با موضوع مدیریت اقتصاد نشر، نقش مطالعه در زندگی پایدار، بررسی ادبیات داستانی، کودک خلاق، اجرای برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان، کارگاه‌های قصه‌گویی ویژه کودکان، تعزیه کودک و نوجوان ازجمله آن به شمار می‌رود.

ساعت بازدید یازدهمین نمایشگاه گلستان در دو نوبت صبح از ساعت ٩ تا ١٢ و عصر از ساعت ١٥:٣٠ تا ٢١ برگزار می‌شود که از ٢٥ مهرماه آغازشده و تا ٣٠ مهر ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛  آئین افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان بعدازظهر امروز ساعت ١٥,٣٠ با حضور مشاور ویژه وزیر و مسئولانی استانی و شهرستانی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی گرگان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.