1396-07-17 06:58
2209
0
45024
افسر جنگ نرم پست خود را به همرزمش تحویل داد؛

تودیع و معارفه فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه گلستان + تصاویر

در مراسمی با حضور مسئول ناحیه دانشجویی استان و رییس دانشگاه گلستان، فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه گلستان تودیع و معارفه شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام؛ در این مراسم علیرضا وریج کاظمی دانشجوی دانشگاه گلستان جای خود را به امیر رضا آهوان داد.

 جلسه با تلاوت قرآن شروع و سپس مجری برنامه، مسئولین حاضر در مراسم را معرفی کرد.

فرمانده ناحیه دانشجویی استان، رییس دانشگاه گلستان، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، معاونت های ناحیه دانشجویی و همچنین دانشگاه گلستان از جمله حاضرین در این مراسم دانشجویی بودند.

در ابتدا مجری به رسم میزبانی از فرمانده ناحیه دانشجویی دعوت کرد تا آغازگر سخن باشد.

معارفه۱۲

اسلحه جنگ نرم را بگیرید و راه را ادامه دهید

«دکتر طاهری زاده» در همان ابتدا ضمن گرامیداشت ایام عزاداری سرو و سالار شهیدان به دانشجویان بسیجی گفت: اگر می خواهید ره صد ساله را یک شبه طی کنید به گفته بزرگان تنها راهش شرکت در مراسم عزاداری اباعبدالله و گریه بر ایشان است.

فرمانده ناحیه دانشجویی استان کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا را به دانشجویان یادآوری کرد و اظهار کرد: یکی از راه های ادامه راه حسین بن علی، بسیجی گری است و خیلی از جوانان با اقتدا به حسین توانستند این ره صد ساله را در چشم بر هم زدنی بپیمایند.

طاهری زاده، در ادامه خاطرات قابل تاملی از شهدا را بیان کرد و ادامه داد: که شما هم اگر می خواهید مانند شهدا باشید باید در این میدان نبرد زحمت بکشید چرا که امروز این میدان نرم، محل نبرد است و شما رزمنده این میدان هستید.

فرمانده ناحیه دانشجویی استان از زحمات علیرضا کاظمی مسئول قبلی حوزه آیت الله خامنه ای دانشگاه تشکر کرد و خطاب به امیرضا آهوان گفت: که اسلحه جنگ نرم را بگیر و با قوت این راه را ادامه بده

مجری در ادامه از حجت الاسلام عین الکمال مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه دانشجویی درخواست کرد حدیثی را برای جمع حاضر بیان کند.

یا حسین فرماندهی از آن توست

حجت الاسلام عین الکمال در ابتدا به نوشته مشهور در بین رزمندگان دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در زمان دفاع مقدس وارد هر مقر و قرارگاهی که می شدیم بر سر در قرارگاه نوشته بود «یا حسین فرماندهی از آن توست» و این یعنی همه کسانی که در بسیج مسئولیت می پذیرند باید بدانند که تنها وسیله ای بیش نیستند و هیچ زمانی این صندلی ها خالی نمی ماند و همه وسیله ای برای پیاده کردن اهداف و آرمانهای والای امام حسین هستند.

برای پیاده کردن اهداف انقلابیتان باید تخصص داشته باشید

9633373

«دکتر فرهاد یغمایی» رییس دانشگاه گلستان در ابتدا به اخلاق و رفتار خوب علیرضا کاظمی اشاره کرد و گفت: همیشه فعالیت و شفافیت در برخوردش را در جلسات برای دیگران مثال می زدم.

وی همچنین امیر رضا آهوان را هم جوانی مودب توصیف کرد و افزود: امیدوارم با همکاری سایر دانشجویان بسیجی بتواند در انجام وظایفش موفق باشد.

رییس دانشگاه گلستان، خطاب به دانشجویان بسیجی اظهار کرد: شما جوانان به فرموده رهبر معظم انقلاب افسران جنگ نرم هستید برای همین باید اهداف و برنامه های خود را به طور درست پیاده کنید.

یغمایی ادامه داد: بسیجی یک تفکر است و با فکر بزرگی تشکیل شد اما اگر این افکار در اعمال کسانی که این عنوان را دارند نباشد موجب خسارت می شود.

وی به دانشجویان بسیجی توصیه کرد: برای اینکه بتوانید افکار و برنامه های خود را در سطح کلان مدیریتی پیاده کنید باید تعهد و تخصص را با هم داشته باشد برای همین سعی کنید ادامه تحصیل دهید چون اگر شما جوانان متعهد به سبب نداشتن تخصص نتوانید به برخی مسئولیتها دست یابید جامعه ضرر خواهد کرد.

علیرضا وریج کاظمی و امیر رضا آهوان در فرصتی کوتاهی شرحی از فعالیت های انجام شده و پیش روی خود را عنوان کردند و سپس مسئول بازرسی ناحیه دانشجویی حکم مسئولیت فرمانده جدید بسیج دانشگاه را قرائت کرد و کاظمی رسما جای خود را به آهوان داد.

معارفه ۱

9611346

معلرفه ۲

معارفه۱۳

معارفه۱۱

معارفه۱۰

معارفه۸

معارفه۵

معارفه۴

معارفع۶

9611345

معارفه۱۲

معارفه ۳

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.