1396-07-16 09:04
572
0
44992
جانشین ستاد اربعین استان گلستان:

موکب‌های استان گلستان به مدت ۲۰ روز در کشور عراق برپا می‎شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و جانشین ستاد اربعین استان گفت: موکب‌های استان گلستان به مدت ۲۰ روز از ۳ تا ۲۳ آبان ماه، میزبان زائرین اربعین حسینی در کشور عراق خواهند بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی اصغر طهماسبی در ششمین جلسه ستاد هماهنگی اربعین استان گلستان، اظهار داشت: موکب‌های استان گلستان به مدت 20 روز از 3 تا 23 آبان ماه، میزبان زائرین اربعین حسینی در کشور عراق خواهند بود.

وی افزود: ظرفیت اعلام شده از سوی مرکز به استان گلستان، پذیرایی از 10 هزار زائر در روز خواهد بود که با توجه به تجربه سال گذشته ممکن است تا 15 هزار نفر افزایش پیدا کند.

جانشین ستاد اربعین استان گلستان ادامه داد: 50 درصد ظرفیت پذیرایی از زائرین در موکب علی ابن موسی الرضا(ع) و 50 درصد دیگر در دیگر موکب‌های استان گلستان خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اظهار کرد: تا امروز 1800 نفر از زائرین گلستانی در سامانه سماح ثبت نام نموده اند که پیرامون آن حج و زیارت استان باید اطلاع‌رسانی دقیقی به مردم داشته باشد.

طهماسبی گفت: تا کنون 9 موکب از استان گلستان جهت خدمت‌رسانی به زائرین در ایام اربعین شناسنامه دار شده اند و 2 موکب دیگر نیز پس از طی مراحل اداری ثبت خواهد شد و با این احتساب تعداد موکب‌های استان گلستان در مراسم اربعین سال 96 به 11 موکب خواهد رسید.

جانشین ستاد اربعین استان گلستان اظهار کرد: برای اعزام روحانی از سوی کمیته فرهنگی ستاد به موکب‌ها استعلام بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت و عتبات عالیات استان گلستان گرفته شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تأکید کرد: با توجه به فرصت باقی مانده به ایام اربعین جلسات ستاد و کمیته‌های آن به صورت مستمر برگزار شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.