1396-07-14 07:12
652
0
44915
فرماندار بندرگز در جمع اصحاب رسانه:

حرفه خبرنگاری حرفه مقدسی است/ مسوولان باید انتقاد پذیر باشند

فرماندار بندرگز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به شان و جایگاه خبرنگاران ، تعهد خبرنگاری را بسیار مهم عنوان کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، روز چهارشنبه اولین کارگاه آموزشی روزنامه نگاری با حضور خبرنگاران غرب گلستان به میزبانی اداره ارشاد اسلامی بندرگز برگزار شد.

علی اصغر میرزایی در بازدید از این کارگاه اظهار داشت : اعتقاد و ایمان در خبرنگاری مسئله مهمی است که هر خبرنگار باید سرلوحه کار خود قرار دهد.

فرماندار بندرگز افزود : وظیفه خبرنگاران تزریق آرامش به جامعه است ،نباید فقط به دنبال مشکلات و سوژه های چالشی دستگاه های اجرایی باشند ، باید واقعیت ها را انعکاس دهند.

وی تصریح کرد : هر فرد در جامعه و در نظام جمهوری اسلامی ایران وظیفه ای دارد که باید به ان عمل کند.

فرماندار بندرگز در پاسخ به انتقاد برخی از اصحاب رسانه به بی مهری نسبت به خبرنگاران در شهرستان بندرگز گفت : با توجه به کمبود نیرو در ادارات و ضعف روابط عمومی فرمانداری ، در سال جاری مشکلاتی پیش امده که امیدواریم حل شود.

وی در ادامه : در جلسه شورای اداری شهرستان نیز با مدیران دستگاه ها اجرایی در خصوص ارتباط بهتر با اصحاب رسانه صحبت خواهم کرد.

میرزایی در پایان انتقاد پذیربودن را یکی از ویژگی های مسئولان عنوان کرد و افزود : اگر ما مسئولان توانایی قبول انتقادها را نداشته باشیم نمی توانیم ایوب خود را برطرف کنیم.

لازم به ذکر است؛ این کارگاه به همت اداره کل ارشاد و اداره ارشاد شهرستان ، شورا و شهرداری بندرگز برای اولین بار در غرب استان گلستان برای خبرنگاران این منطقه در قالب خبر نویسی و روزنامه نگاری با حضور محمد آرین نیا مدرس روزنامه نگار و مدیر مسئول کاسپین خبر و فعال هفته نامه کاغذ شیشه ایی استان گلستان و جمعی از خبرنگاران شهرهای غرب گلستان  بندرگز ، کردکوی ، بندرترکمن و گمیشان  از ساعت ٩ صبح الی 16 برگزار شد.

گفتنی است؛ در این کارگاه آموزش هایی در خصوص شیوه صحیح روزنامه نگاری و خبر نویسی داده شد و به صورت کارگاهی و عملی با اصحاب رسانه کار شد.

khabar276858729 1

khabar276858729 1

khabar276858729 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.