1396-07-06 15:28
669
0
44661
فرمانده سپاه گرگان:

شهید حججی مصداق عینی تربیت انقلابی است/ عزت انقلاب اسلامی مرهون مکتب عاشورایی

فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه باید از سیره و منش شهدا درس بگیریم از شهید حججی به عنوان مصداق عینی تربیت انقلابی یاد کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، سیدعلی مهاجر پیش از ظهر امروز در همایش ام‌وهب‌های زمان که در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: شهدا همانند چراغ هدایت جامعه هستند و خانواده‌های شهدا باید به خودشان مباهات کنند که چنین فرزندانی را تربیت کردند که الگوی جامعه شدند.

وی عزت انقلاب اسلامی را مرهون مکتب عاشورایی دانست و تصریح کرد: خانواده‌های شهدا مانند ام وهب‌ها زینب‌گونه عمل کردند که این شاخصه آنها ستودنی است.

فرمانده سپاه گرگان افزود: اگر دفاع مقدس را مرور کنیم با آنکه 37 سال از آن می‌گذرد اما درس‌های زیادی برای امروز ما دارد، دشمنانی که رجزخوانی می‌کنند می‌دانند که این مدافعان انقلاب اسلامی مشت محکمی را در میدان عمل به آنها زده و خواهند زد.

مهاجر با اشاره به نقش مادران و همسران شهدا بیان کرد: اگر خانواده‌های شهدا نبودند امروز این استقلال، عزت و اقتدار را نداشتیم.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری دوران بزن و دررو تمام شده است، این انقلاب فرزندانی را در خودش تربیت کرده که سربازان خوب ولایت هستند و امروز دشمن نمی‌تواند نگاه چب به این سرزمین داشته باشد.

فرمانده سپاه گرگان گفت: عزت انقلاب اسلامی مرهون حمایت‌ها و فداکاری مادرانی است که محصول عمر خودشان را جلوی گلوله و توپ گذاشتند، مرهون همسران و فرزندانی است که برای مدت‌های مدیدی چشم‌انتظاری کشیدند که باید قدر اینها را بدانیم.

مهاجر بیان کرد: در عرصه ای که شاید جنگ سخت تمام شده است هنوز رزمندگانی هستند که با پشتیبانی همه جانبه زینب‌گونه و حسینی‌وار در صحنه هستند و خوشا به حال خانواده‌هایی که چنین فرزندانی را در دامان خود تربیت کردند.

وی به صحبت‌های همسر شهید حججی که روز گذشته از تلویزیون پخش شد اشاره کرد و گفت: این همسر شهید مدافع حرم گفت که در مقابل دوربین اشک نمی ریزم تا دشمن شاد نشود، اینها ام وهب‎‌های زمان هستند.

فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه خانواده‌های شهدا در جهاد اکبر و جنگ نرم پیش‌قراول و روسفید هستند از شهید حججی به عنوان مصداق عینی تربیت انقلابی یاد کرد و افزود: باید از سیره و منش شهدا درس بگیریم است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.