1396-06-12 15:29
962
0
43579
قرار نبود اینطور باشد؛

انتصاب آقازاده‌ها در پست های جدید/ قرار بود عدالت اجتماعی و شایسته‌ سالاری برقرار باشد

طیبه سیاوشی گفت: در مورد وزیر زن ما همیشه تلاش می‌کنیم و این گفتمانی که در کشور آغاز شده را نمی‌خواهیم محدود کنیم چرا که مخالفت با ما زیاد است اما هیچ دلیل قانونی و مشروعی برای اینکه مانع این امر شود وجود ندارد.

به گزارش گلستان ما، طیبه سیاوشی عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار راه دانا؛ در خصوص تلاش برای انتصاب وزیر زن در وزارتخانه علوم اظهار داشت: نکته اول در خصوص وزارت علوم این است که این وزرات‌خانه همواره سایر وزرا را معرفی کرده و یک منبع انسانی مهمی در کشور بوده که امروز بدون وزیر مانده و این مسئله جای تعجب دارد.

وی افزود: در مورد وزیر زن ما همیشه تلاش می‌کنیم و این گفتمانی که در کشور آغاز شده را نمی‌خواهیم محدود کنیم چرا که مخالفت با ما زیاد است اما هیچ دلیل قانونی و مشروعی برای اینکه مانع این امر شود وجود ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله مهم این است که ما این روند را ادامه می‌دهیم و در همین جهت تلاش می‌کنیم، با کسانی که می‌دانیم با آقای رئیس جمهور در ارتباط هستند در حال گفت‌وگو هستیم و به قول معروف "ما مامور به انجام وظیفه‌ام" و وظیفه خود را باید انجام دهیم.

سیاوشی در خصوص انتصاب آقازاده‌ها در سمت‌های مختلف گفت: قرار نبود اینطور باشد قرار بود عدالت اجتماعی و شایسته‌ سالاری برقرار باشد، البته این روند مربوط به امروز نیست و ما طی 4 دهه اخیر از توانایی‌های موجود در کشور استفاده نکرده‌ایم و بهترین نیروهای ما هدر رفتند.

وی در پایان گفت: ما هنوز به مرحله "عدم وجود تبعیض‌های ناروا" که در قانون اساسی به آن اشاره شده است نرسیده‌ایم و این مسئله یک راه حل کوتاه مدت ندارد به نظر من غیر از مسئله فرهنگ‌سازی مسئله این است که نیاز به زیر ساخت قوی داریم که تا نیروهایمان بتوانند استعدادهای خودشان را منصه ظهور بگذارند و این مسئله باید از مرحله آموزش و پرورش و آموزش عالی آغاز شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.