1396-05-19 07:01
1021
0
42542
برگزیده دانشجویی جشنواره مالک اشتر:

اخلاص دانشجویان رمز اصلی موفقیت حوزه دانشجویی بوده است

فرمانده حوزه بسیج دانشجویی  گفت: این موفقیت مرهون تلاش تمامی دوستان ما در بسیج است چرا که کسب این موفقیت بدون کمک آنها  و تلاشهای شبانه  روزی آنان ممکن و میسر نبود.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان توانست در هفتمین جشنواره استانی مالک اشتر به عنوان موفقترین حوزه بسیج دانشجویی استان انتخاب شود.

به گفته میثم زنگانه مسئول  اشراف بسیج دانشجویی استان مهمترین شاخصه انتخاب حوزه ها و پایگاههای موفق در زمینه میزان موفقیت در برنامه های جنبشی، امر به معروف، فرهنگی، راهیان نور، سازندگی، فضای مجازی... بوده است.

در همین راستا گفتگویی با سجاد شعبانی فرمانده حوزه بسیج دانشجویی  دانشگاه منابع طبیعی  که در این جشنواره توانست عنوان برترین حوزه دانشجویی را کسب کند انجام دادیم.

سجاد شعبانی  در رابطه با دلایل موفقیتش گفت: شاید فعالیت های حوزه بسیج دانشجویی همواره در اردو جهادی، راهیان نور و طرح ولایت خلاصه گردد.

اما به لطف خدا حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی با در اختیار داشتن چندین حلقه صالحین از پیشتازان این عرصه بوده،

وی داشتن کادر قوی را یکی دیگر از علل انتخاب در این جشنواره خواند و اظهار داشت: یکی از ملاک های موفقیت یک ارگان داشتن نیروی انسانی و کادر بندی و سازماندهی آنهاست که این مهم نیز به کمک مسئولان نیروی انسانی حوزه انجام گردید.

فرماند حوزه بسیج دانشجویی ادامه داد: فعالیت در زمینه های مذهبی از قبیل برگزاری مراسمات عزاداری و شادی ائمه اطهار نیز از دیگر فعالیت های این حوزه بود که با کمک کادر اجرایی هیئت مصباح الهدی بسیج دانشجویی صورت گرفت.

190202

شعبانی  در مورد فعالیتهای شاخص و تاثیر گذار حوزه مربوطه اش در دانشگاه گفت: یکی از فعالیت های مهم حوزه دانشجویی ما  برگزاری نشست های بصیرتی و سیاسی با حضور افراد لشکری و کشوری بود که شاید از شاخص ترین آنها بتوان به حضور امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار کوثری جانشین قرارگاه ثارا... تهران، امیر سرتیپ آراسته جانشین مشاوران نظامی فرمانده معظم کل قوا و سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد.

فرمانده حوزه بسیج دانشجویی  گفت: این موفقیت مرهون تلاش تمامی دوستان ما در بسیج است و من این موفقیت را  به تمامی خواهران و برادران حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه تبریک می گویم چرا که کسب این موفقیت بدون کمک آنها ممکن و میسر نبود.

961901

وی برگزاری اینگونه مراسمات را برای ادامه با انگیزه تر دانشجویان مفید برشمرد و تصریح کرد: برگزاری از این دست مراسمات تقدیر کوچکی از زحمات فراوان و بی دریغ پاسداران و بسیجیان کشور باشد. چرا که عزیزانی که به صورت شبانه روز وقت خود را صرف اسلام و انقلاب می کنند؛ قطعا شایسته بهترین تقدیر ها هستند که ان شاالله این تقدیر به دستان مبارک آقا امام زمان(عج) صورت بگیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.