1396-05-17 06:53
756
0
42466
حلقه صالحین شهید آوینی با حضور رئیس بسیج هنرمندان کشور برگزار شد؛

مارزلو: گسترش کمی و کیفی حلقه های صالحین باید مورد توجه قرار گیرد

جلسه حلقه شجره طیبه صالحین پایگاه مقاومت بسیج شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرگان با حضور دکتر غلامرضا منتظری رئیس بسیج هنرمندان کشور برگزار شد.

به گزارش گلستان ما ؛ مرتضی مارزلو فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرگان گفت : طبق فرمایشات گوهر بار مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی ) این حلقات صالحین ، از کارهای بسیار خوب و برجسته است که گسترش کمی و کیفی آن باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد :حسب هماهنگی های صورت پذیرفته و به برکت قرارگرفتن در دهه مبارک کرامت و نزدیکی به ولادت با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) جلسه حلقه شجره طیبه صالحین پایگاه مقاومت بسیج شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در دهه کرامت تشکیل و در این محفل معنوی رئیس بسیج هنرمندان کشور دکتر غلامرضا منتظری به عنوان سخنران و مهمان ویژه حضور پیدا کردند .

مارزلو افزود: غلامرضا منتظری رئیس بسیج هنرمندان کشور و مدیرکل سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان که به مدت ٨ سال دراین سمت به ارائه خدمت در کنار کارکنان این اداره کل و شهرستان های تابعه مشغول بوده و در بین هنرمندان و کارمندان از محبوبیت خاصی برخوردارمی باشند ضمن حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرگان حال و هوای گذشته را برای کارکنان زنده و شور ونشاط دوباره ای را در بین کارکنان ایجاد نمودند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید آوینی با بیان اینکه سعی نمودیم تا با هماهنگی های انجام شده بتوانیم به عنوان یک پایگاه بسیج که خادم مردم شریف گرگان و هنرمندان گرانقدرو همکاران اداری بوده و از حضور شخصیت های برجسته مرتبط با بسیج و فرهنگ در جلسات حلقه شجره طیبه صالحین بیشتر استفاده کنیم تا با بازخورد مثبت این نشست ها در بین بسیجیان آماده ارائه خدمات بیشتری به قشر خدوم هنرمند این شهرستان باشیم .

حجت الاسلام مهدوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرگان ضمن تقدیر از ٨ سال تلاش و همت مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان دراین استان حضور ایشان را به عنوان رئیس بسیج هنرمندان کشوردر جمع صمیمی حلقه شجره طیبه صالحین بسیجیان کارمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرگان گرامی داشته و تقارن آن با دهه کرامت را آغاز فصلی نو در اقدامات پایگاه بسیج مقاومت شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرگان دانستند.

رئیس بسیج هنرمندان کشور نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران سابق خود با تبریک ولادت حضرت معصومه (س)و ولادت حضرت امام رضا (ع) با بیان احادیث و روایاتی از آن امام همام شیعه را رهرو و پیرو واقعی امامان و پیامبر دین مبین اسلام دانستند و افزودند شیعه راستین کسی است که جا پای ائمه اطهار و امامان خود بگذارد و از آن تخطی نداشته باشد .و شیعه کسی است که به امام خود به عنوان یک مبنی و الگو نگاه کند و دنباله روی ایشان باشد .

ایشان در تکمیل سخنان خود برگزاری جلسه حلقه صالحین بسیج را اقدامی دانستند در رسیدن به این هدف و بسیجیان را الگوی واقعی که پیرو امام و رهبر زمان خود هستند برشمردند.

لازم به ذکر است در ماه گذشته نیز به مناسبت روز قلم آقای دکتر صفرزاده مدبرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان به عنوان مهمان ویژه و سخنران در جمع هنرمندان به دعوت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرگان حضور داشتند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.