1396-05-15 04:39
913
0
42380
مدیرکل ارشاد استان گلستان:

دومین جشنواره ملی نقاشی آیات در استان گلستان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان گلستان از برگزاری دومین جشنواره ملی آیات در استان خبر داد و گفت: استان گلستان سال‌جاری میزبان دومین جشنواره ملی آیات با موضوع نقاشی است.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت در سومین جلسه شورای قرآنی استان با بیان این که استان گلستان سال 93 میزبانی جشنواره آیات با موضوع تئاتر را برعهده داشته، اظهار داشت: جشنواره آیات رویدادی فرهنگی و هنری با محوریت قرآن و عترت است.

وی درباره اهداف برگزاری این جشنواره، گفت: تولید آثار فاخر و ارزشمند در حوزه قرآن و عترت و نشر آن، توسعه و ترویج هنرهای قرآنی و عترتی در حوزه ملی و بین‌المللی، ارتقا همه‌جانبه و توسعه پایدار هنرهای حوزه قرآن و عترت از طریق ایجاد فضای رقابتی از اهداف جشنواره به شمار می‌رود.

به گفته وی، زمینه‌سازی برای تعامل، تبادل و انتقال تجربه بین شرکت‌کنندگان در گستره ملی، نمایش و چاپ آثار برای ترغیب و تشویق هنرمندان و حمایت از هنرمندان برای خلق آثار هنری متناسب و درخورشان، از دیگر اهداف جشنواره ملی نقاشی آیات است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان یادآور شد: به‌زودی فراخوان دومین جشنواره ملی آیات با موضوع نقاشی در گلستان منتشر خواهد شد تا علاقه‌مندان به این حوزه آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

سومین جلسه شورای قرآنی با همین موضوع  و باهدف تبادل‌نظر و بررسی و کارشناسی ابعاد مختلف جشنواره، صبح امروز با حضور اعضای شورای قرآنی استان در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.