1396-02-27 08:47
936
1
39134
ریاحی در جمع خانواده های متحصن شهدا ؛

برخی ها رفتارشان عجین شده با امریکا و اسرائیل است/ کسی که پرونده قضایی دارد از رشادت شهید چه میداند؟!

مسئول سازمان بسیج طلاب استان گفت: شهدای مدافع حرم مقامشان بالاتر از چیزی است که فردی که نامش اجین شده امریکا و اسرائیل است بخواهد به خانواده های شهداء گستاخی کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان، علیرضا ریاحی در جمع خانواده شهدای مدافع حرم گلستانی، اظهار کرد: شما خانواده های شهداء ثابت کردید که هر کسی در هر جایی باید مراقب گفتارش باشد و به خودش اجازه کوچکترین اهانت را نسبت به شهداء ندهد.

مسئول سازمان بسیج طلاب افزود: همه ما مدیون شهدای مدافع حرم هستیم، اگر شهدای مدافع حرم در سوریه و عراق در حال نبرد با دشمنان نبودند ما باید در خاک ایران مشغول جنگ با این اشرار بودیم.

وی گفت: کسانی که به خودشان چنان اجازه میدهند و خودشان را ابزار و آلات دست دشمنان می کنند تا به مقدسات ما توهین کنند ما خانواده های شهدا به همراه طلاب و روحانیون بسیجی این اقدام هتاکانه را محکوم می کنیم ، و اجازه نخواهیم داد افرادی که خودشان مشکل قضایی دارند چنین اقدامی کنند.

حجة الاسلام ریاحی با بیان این مطلب که استان گلستان مقامش بالاتر از چیزی است که فردی که نامش عجین شده امریکا و اسرائیل است بخواهد به خانواده های شهدا گستاخی کند افزود: استان گلستان جای این افراد نیست این افراد از ارزش های انقلاب و شهداء چه میدانند؟!

این مقام مسئول با ابراز خرسندی از حضور در این جمع خانواده های شهداء خاطر نشان کرد: ما به خاطر اینکه در زندگی مان آرامش داشته باشیم و زندگی سالمی داشته باشیم این افراد رفتند و در سوریه و عراق از اسلام دفاع کرده اند، تا امروزه در رفاه باشیم.

ریاحی تاکید کرد: در انتخابات آینده باید فردی را انتخاب کنیم که پاسدار حرمت خون شهداء باشد، و قدر و منزلت جایگاه شهیدان انقلاب اسلامی را بداند و نزدیکانشان به هیچ عنوان به خودشان جسارت ندهند که بخواهند اهانتی به مقدسات اسلام بکنند.

مسئول سازمان بسیج طلاب در پایان اذعان داشت: بنده به سهم خودم این اقدام اجین شده با رفتار اسرائیل و امریکا را محکوم میکنم انشاء الله کسانی که به خون شهداء اهانت میکنند را به برکت خون شهداء خداوند جوابشان را بدهد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.