1396-02-11 05:49
979
0
38464
در سالن دکتر ابراهیمی دانشگاه گرگان برگزار شد؛

گرامیداشت دومین حکیم دوره خوارزمشاهیان/ ارائه 86 مقاله به دبیرخانه همایش

همایش ملی حکیم سید اسماعیل جرجانی با ارائه 86 مقاله در زمینه شخصیت علمی حکیم جرجانی توسط اساتید و محققان کشوری در سالن دکتر ابراهیمی دانشگاه گرگان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، مازیار احمدی گل سفیدی معاون پژوهشی و فنا وری دانشگاه آزاد گرگان گفت: همایش ملی حکیم اسماعیل جرجانی در دو بخش جامعه شناسی و پزشکی در داشگاه آزاد برگزار شد

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد گرگان گفت : دبیرخانه این همایش در سال94 با تشکیل کمیته علمی و اجرایی و با توجه به سفارش رییس دانشگاه آزاد وقت شروع به کار کرد.

گل سفیدی افزود: تعداد30 داور مسابقه 86 مقاله ارائه شده در این همایش را مورد ارزیابی قرار دادند و در این مدت با داوریهای کارشناسی شده 47 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت که از این تعداد 20 مقاله به صورت سخنرانی و 27 مقاله نیز به صورت پوستر ارائه شده است.

وی گفت: با رایزنی هایی که با یکی از مجلات علمی دانشگاه علوم پزشکی انجام داده ایم قرار است مقالات برتر در آن به چاب برسد.

 وی همچنین از رونمایی از دو کتاب تاریخ جرجان و تفسیر مواقف در این همایش خبر داد.

عباسپور دبیر علمی همایش نیز ارج گذاری به یکی از مفاخر علمی و فرهنگی استان را از اهداف برگزاری این همایش خواند و اظهار داشت: حکیم جرجانی بعد از ابوعلی سینا بزرگترین پزشکی است که در دوره خوارزمشاهیان می زیست و در طب سنتی چیره دست و حاذق بوده است.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از دستاوردهای فرهنگی دانشجویان استان نیز به نمایش گذاشته شد.

01

02

03

04

05

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.