1396-02-09 05:24
840
0
38399
طالع زاری خبرداد:

ساخت یادمان و المان شهدای معلم در دانشگاه فرهنگیان گرگان

معاون فرهنگی و امور اجتماعی و پژوهشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: طی تفاهم نامه یادمان و المان شهدای معلم در دانشگاه فرهنگیان ساخته می شود.

به گزارش گلستان ما ؛ محمد علی طالع زاری، معاون فرهنگی و امور اجتماعی و پژوهشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با برنامه ریزی های انجام شده تفاهم نامه علمی و پژوهشی بین بنیاد شهید گلستان و دانشگاه فرهنگیان انعقاد شد.

وی افزود: این تفاهم نامه به منظور مشارکت گسترش و بهره گیری متقابل از توانایی های علمی، فرهنگی، آموزشی و تحقیقاتی منعقد شد.

طالع زاری اظهار داشت: هدف از انعقاد و اجرای این تفاهم نامه توسعه و ارتقای سطح همکاری بین دانشگاه فرهنگیان و بنیاد شهید گلستان است.

وی تصریح کرد: برگزاری نشست های علمی و پژوهشی مشترک به منظور توسعه و ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت در سطح دانشگاه و بنیاد شهید استان، همکاری در اجرای طرح تحقیقاتی و پژوهش مشترک، حمایت پایانامه های دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای علمی و تخصصی در سطح دانشگاه و بنیاد شهید استان و همچنین زمینه سازی جهت بهره مندی متقابل از امکانات مورد نیاز طرفین از قبیل توان فکری، تجربی، پژوهشی، آزمایشگاهی، کارگاهی، کتابخانه ای در چارچوب قوانین و مقررات جزو مواردی است که همکاری خواهیم داشت.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی  و پژوهشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با اشاره به این تفاهم نامه، گفت: یادمان و المان شهدای معلم در دانشگاه فرهنگیان ساخته می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.