1396-01-29 08:22
823
0
37969
مسئول تبلیغات لشکر 25کربلا در دوران دفاع مقدس:

حزب الله زنبوری از کندوی جمهوری اسلامی است/ استقامت درس بزرگ شهدا به ملت ایران بود

همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: برتری رزمندگان و ایستادگی آنان باعث عقب نشینی دشمن شد و این روحیه باید الگوی مسئولین ما در زمینه اقتصادی شود چرا که تنها با تکیه بر توان داخلی می توان به موفقیت رسید.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، مراسم چهلمین روز شهید گمنام دانشکده مائده با حضور دانشجویان این دانشکده در این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام داوری مسئول تبلیغات لشکر 25 کربلا در سخنانی با گرامیداشت یاد و نام شهدا خطاب به دانشجویان گفت: علم باید همراه با عمل و تهذیب نفس باشد چرا که در غیر اینصورت مانند سبزه ای با ظاهر زیبا و بلا استفاده خواهد بود که باید در زباله دان گذاشته شود.

مدیر حوزه علمیه بهشهر، افزود: شهدا ذخیره ای هستند که اگر در هر زمان کشف شوند قابل استفاده برای عموم خواهند بود.

وی برتری ایران در زمینه های دفاعی و ترس دشمن را ناشی از استقامت و تجربه ای که از زمان دفاع مقدس به دست آوردیم دانست و افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند برتری رزمندگان و ایستادگی آنان باعث عقب نشینی دشمن شد و این روحیه باید الگوی مسئولین ما در زمینه اقتصادی شوند چرا که تنها با تکیه بر توان داخلی می توان به موفقیت رسید.

حجت الاسلام داوری اظهار داشت: در زمان دفاع مقدس نیروهای عراقی برای تضعیف روحیه رزمندگان سه رزمنده دیگر را در مقابل چشمانشان با بدتری وضع به شهادت می رساند ولی نتوانستند ذره ای در اراده آنان خللی وارد کنند.

وی حضور دانشجویان در مراسم شهید گمنام را ناشی از زنده بودن نام شهدا در بین جوانان دانست و افزود: همه، حتی کسانی که در ظاهر نیز با شهدا و متدینین فرق دارند به حقانیت آنان معترفند و می دانند از اینرو دختران محجبه نباید به علت اقلیت در مکانی دست از ارزش ها و اعتقادات خود بردارند.

مدیر حوزه علمیه امام صادق بهشهر،گفت: نیروهای مقاومت منطقه با الهام از ایران اسلامی بوجود آمده است و می توان گفت نیروهای حزب الله لبنان یک زنبور از کندوی جمهوری اسلامی است به طوری که سید حسن نصرالله در سفر به ایران قصد بوسیدن پای ولایت فقیه را داشته است از اینرو دشمن در صدد است به تضعیف ولایت فقیه بپردازند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.