1396-01-27 12:58
1570
0
37853
مصطفی نورمحمدی؛

خواننده جوان گلستانی که در کشور می درخشد + تصاویر

مصطفی نورمحمدی، هنرمند موسقیایی بالاجاده ای، بیش از دو دهه خود را با هنر خوانندگی آشنا ساخت که سیر مراحل آموزش و پرورش و تعالی در هنر ارزشمند موسقیایی آن در فصول گذشته به تفصیل در همین رسانه بیان شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، هنرمند متعهد و عاشق که شوق اوج و تعالی هنری خود توسل و تمسک به ذات اقدس احدیت و چراغهای هدایتگر مسیر بندگی و عبودیت ائمه هدی می شمارد و خلق هر اثر را منتسب به خالق زیبایی و هنر خداوندگار میداند و با این تعالی نگری در هنر خلق اثر هنری را ماندگار میداند که در راه او و برای تعالی اخلاق و انسانیت با چاشنی توسل و تمسک به اهل بیت (ع) خلق شده باشد.

این کلمات، باورهای اعتقادی هنرمند جوان بالاجاده ای است که آرزوی درخشش هنرش را، هنرنمایی برای پروردگار، پیامبران و اولیاء اش خلق شده باشد میداند.

به این باور و یقیین از کودکی هنوز صدایش مردانه نشده بود با کتاب آسمانی رسول الله انس و قرائتی دلنواز داشت و صوتش را به برکت کلامش جلا داده بود.

این نگاه معنوی به هنر این خواننده و هنرمند موسقیایی بالاجاده ای، عامل شد تا زمزمه ها و آواها و نواهایش، قرآنی، عرفانی و اخلاقی و در رثای اهل بیت هنرنمایی شود.

این هنر متعالی شود و در دل مخاطبین نشیند تا جائیکه همه شرایط برای تعالی هنر این هنرمند فراهم شود.

مصطفی نورمحمدی، هنرمند موسقیایی بالاجاده ای، بیش از دو دهه خود را با هنر خوانندگی آشنا ساخت که سیر مراحل آموزش و پرورش و تعالی در هنر ارزشمند موسقیایی آن در فصول گذشته به تفصیل در همین رسانه بیان شد.

اما آنچه که به اهمیت موضوع درخشش این هنرمند، برجسته شد معنویت در هنر و هنر متعهدانه اوست که بسیاری از آثار خلق شده اش در وصف عظمت پروردگار و ائمه هدی می باشد.

همین نگاه عرفانی و دینی به هنر موجب شد در کمتر از یکسال به توفیقاتی بزرگی نائل آید که خود با اعتقاد بارها اذعان به این مسئله در هنر شد.

آثار و آهنگ های مصطفی هنرمند در بسیاری از سایتهای معتبر موسیقی داخل و خارج از کشور جزء برترینها و زیباترین آهنگها طرح می باشد که دارای ویژگیهای خاص در محتوی اشعار انتخابی، آهنگ و سبک و شیوه و جنس صدای خواننده با بازخوردهای بالایی برخوردار شده است.

مهمترین آثار مصطفی در وصف خدای بزرگ و متعال ” خلوت عاشقانه ” ” امام زمان ” به نام ” لحظه های انتظار ” و ” سرزمین مادری ” که  جزء برترین آهنگها محسوب و در فضای مجازی مخاطبین بسیاری را به خود جلب کرده است.

مصطفی نورمحمدی در زمان تحویل سال 96 با قرائت دعای تحویل سال تعالی معنویت در هنر را به سبک ربنا در صدا و سیمای مرکز گلستان به نمایش گذاشت و آهنگ سرزمین مادری اش از جمله برترین آهنگهایی بوده است که در روز در چند نوبت به صدای این افتخار هنری بالاجاده پخش میشده است.

با این نگاه و توجه ایشان و اهتمام و پشتکاری به غنا بخشی به هنر موسقیایی به یقیین آینده ای بسیار درخشان تر از حال در انتظار این جوان شایسته بالاجاده خواهد بود.

پایگاه خبری تحلیلی رادکانا؛ کسب توفیق در تعالی هنر موسیقی هنرمند شایسته بالاجاده ای جناب آقای مصطفی نورمحمدی را از درگاه خداوند منان مسئلت میطلبیم.

نویسنده: عبدالرسول جوادی بالاجاده

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.