1396-01-22 10:31
827
0
37654
پیام تبریک رییس دانشگاه منابع طبیعی به مناسبت میلاد امام علی(ع):

دستیابی به مسیر رشد و تعالی در مکتب امیرالمومنین

ولادت چنين بزرگ مرد والايي كه به شايسته ترين وجه به عنوان روز مرد و روز پدر ناميده شده جهت گيري بي نقص آن امام همام را در معرفي مسير تعالي به مردان نشان مي دهد.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، علی نجفی نژاد رییس دانشگاه منابع طبیعی گرگان در پیامی با مناسبت 13 رجب، سالروز ولادت حضرت علی (ع) و بزرگداشت مقام پدر گفت: توجه به شخصيت نوراني و اخلاقی حضرت علی (ع) كه حجت خدا بر ائمه معصومين عليهم السلام و همه مردمان در طول دوران ها و هر انسان جوياي حقيقت می باشد سرمايه ارزشمندي است كه قادر است انسان و انسانيت را از غبار اوهام و انحرافات رهايي بخشيده و او را به سر منزل مقصود رهنمون گرداند.

علی نجفی نژاد افزود: روز ولادت چنين بزرگ مرد والايي كه به شايسته ترين وجه به عنوان روز مرد و روز پدر ناميده شده جهت گيري بي نقص آن امام همام را در معرفي مسير تعالي به مردان نشان مي دهد.

وی گفت: اينجانب ضمن تبريك اين روز خجسته به همه دانشگاهیان اعم از اعضای هیأت علمی، كارمندان و دانشجویان، اميدوارم همگان، توفيق بهره گيري از زلال معنويت حضرت علی‌(ع) را بدست آوريم و محيط دانشگاه و جامعه از عطر وجود آن بي‌بديل خلقت معطر گردد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.