1396-01-01 15:02
1819
0
36835
فعال دانشجویی:

عمل به توصیه‎های رهبری تنها راه برون‎رفت مشکلات/ انتخاب اصلح وظیفه همگان می‎باشد

امسال یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی در راه است و وظیفه همه ما رای دادن و حضور پرشور در انتخابات است اما یک وظیفه مهم دیگر ما انتخاب فرد اصلح هست.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، با توجه به فرا رسیدن سال نو و پشت سر گذاشتن سالی پر فراز و نشیب وارد سال جدیدی شدیم که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال نامگذاری شده است.

در این رابطه گفتگویی با مجید نادم از فعالین دانشجویی دانشگاه آزاد انجام دادیم. مجید نام سال 95 را سالی پرفراز و نشیب دانست و گفت: سال 1395 به پایان رسید،سالی که پر از فراز و نشیب در عرصه سیاست و اقتصاد و معیشت مردم بود.سالی که اتفاقات تلخ زیادی رقم خورد حادثه منا ،پلاسکو،حادثه خان طومان سوریه و...

این فعال دانشجویی گفت: با این وجود باید سال 95 رو با تمام این اتفاقات کنار بگذاریم و به دنبال این باشیم که در سال جدید چه اقداماتی باید برای منافع کشو انجام بدهیم.

وی با اشاره به رشادتهای مدافعین حرم که برای تامین امنیت در مرزهای بیرونی ازکشور دفاع می کنند گفت: ضرورت دارد که در این ایام به فکر مدافعینی که نه عید دارند نه لباس نو و نه خانواده،باشیم چرا که آن ها رفتند تا ما با خیال راحت نوروز را در امنیت کامل جشن بگیریم از اینرو همیشه مدیون این عزیزان خواهیم بود.

 این فعال دانشجویی، با توجه به نقش مقام معظم رهبری در مقابله با تهدیدات دشمن خاطرنشان کرد: همه باید برای سلامتی رهبرمعظم انقلاب دعا کنیم چرا که تا زمانی که سایه ایشان بر سر کشور باشد هیچ قدرتی توانایی تهدید ما را ندارد.

وی با توجه به روحیه ساده زیستی مقام معظم رهبری گفت: باید قدر این وجود و نعمت عظیم را بدانیم چراکه ایشان با تمام بی مهری های داخلی و خارجی که روبرو می شوند اما همواره به فکر مردم و حل مشکلات مردم است و می توان گفت به تنهایی پرچم دفاع از کشور و منافع مردم را به دست گرفته و انشاله بزودی این پرچم را به دست صاحب اصلی خود می رساند.

مجید نادم ، باتوجه به انتخابات ریاست جمهوری در سال جدید گفت: امسال یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی در راه است، و وظیفه همه ما رای دادن و حضور پرشور در انتخابات است اما یک وظیفه مهم دیگر ما انتخاب فرد اصلح هست، فرد اصلح یعنی انتخاب درستی که مقام معظم رهبری روی آن تاکید دارند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.