1393-07-08 11:00
3027
2
3595
قهرمان هفت دوره پرورش اندام کشور و عضو تیم ملی :

میرزایی: حمایت از مردم غزه یک تکلیف شرعی و انسانی است

قهرمان هفت دوره مسابقات پرورش اندام کشور و عضو تیم ملی ایران گفت : حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین(غزه) یک تکلیف شرعی و انسانی است.

به گزارش گلستان ما به نقل ازکاسب امین، ابوالفضل میرزایی ، قهرمان هفت دوره مسابقات پرورش اندام کشور و عضو تیم ملی ایران در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه ما چطور میتوانیم از مردم غزه و مقاومت حمایت نماییم گفت : حضور در راهپیمایی روز قدس ، که امام خمینی (ره ) در آخرین روز از جمعه ماه مبارک رمضان نام گذاری کردند و ملت ایران و آزادی خواه جهان در آن شرکت می کنند ، کاری بسیار فاخر و ماندگار بوده است اما در حال حاظر نباید بپنداریم که حمایت از مظلومان به خصوص مردم غزه تنها در روز قدس منوط خواهد بود .

وی تصریح کرد: بنده خود به شخصه این اعتقاد را دارم که حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خصوص مردم غزه ، زمان و مکان نمی شناسد و بایستی در هر شرایطی از آنها حمایت کرد .

میرزایی در گفتگو با خبرنگار ما گفت : این کوچکترین حرکتی است که می‌توان در قبال جنایات اسرائیل و مستکبرین غربی علیه یک ملت بی دفاع انجام داد.

وی افزود: حمایت کردن من ، دوستان و همکاران بنده در امر ورزش استان گلستان در کنار سایر مردم ایران و جهان بایستی به گونه ای باشد که سازمان به اصطلاح ، ملل متحد را بیدار کند و جامعه ورزش و ملت ایران ، نبابد در قبال غزه و فجایع اسرائیل، ساکت بنشیند .

این ورزشکار گلستانی عضو تیم ملی ایران در ادامه سخنان خود در گفتگو با خبرنگار ما گفت : امروز جنایات رژیم صهیونیستی به جهانیان ثابت شده است و دیگر این ظلم و ستم بر کسی پوشیده نیست و بی شک کشتار مردم مظلوم و بی دفاع غزه ، لکه ننگ دیگری بر پیشانی این رژیم غاصب و حامیانشان که تاریخ در موردشان به قضاوت خواهد نشست ، شاهد خواهیم بود.

میرزایی در پاسخ به سوال خبرنگارما در خصوص اینکه ما به چه صورت میتوانیم در باز سازی غزه مشارکت نماییم افزود : ما می توانیم ، با در نظر گرفتن توصیه های بزرگان دینی به خصوص رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، در مورد کمک به مظلومین و نیازمندان و با توجه به اینکه امروز غزه خط اول محور مقاومت است ، بایستی همه سازمان ها و نهادها و دستگاه های اجرایی با بهره گیری از همه ظرفیت ها و توانمندی های خودشان در امر بازسازی مجدد غزه و فلسطین تلاش کنند زیرا به گفته بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران ، فلسطین پاره تن اسلام است و ما نباید اجازه دهیم که پاره تن اسلام نابود شود.

قهرمان هفت دوره مسابقات پرورش اندام کشور در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر آینکه ما چطور میتوانیم یاد و نام شهدای مظلوم غزه را زنده نگاه داریم ، گفت : در شرایط کنونی حمایت و کمک به بازسازی غزه و یاری بازماندگان این شهدای عزیز و پاسداشت خون این شهدا و در واقع زنده نگهداشتن خط مقاومت، یاد و خاطره شهدای غزه را زنده نگه خواهیم داشت.

میرزایی در پایان گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کاسب امین از حجم گسترده خرابی‌های ناشی از جنایات رژیم غاصب و کودک کش در غزه اشاره کرد وافزود: برای بازسازی غزه ، تلاش زیاد و مشارکت جامعه بین‌الملل و کشورهای اسلامی در این امر لازم و ضروری است و حضور در این گونه صحنه ها می تواند بخشی از آلام مردم مظلوم غزه را التیام ببخشد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.