1395-12-06 15:59
987
0
35718

نامه مربیان قرآنی استان گلستان در خصوص وعده دولت برای تبدیل وضعیت آن‎ها + سند

در پایان عمر دولت یازدهم، چهار سال وعده ی بی سرانجام مربیان قرآنی استان گلستان، به سرانجام نرسید.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، جمعی از مربیان قرآنی آموزش و پرورش استان گلستان در نامه ای از بی مهری صورت گرفته در خصوص آنها و عدم انجام وعده ی داده شده به آنها از سوی مسئولین آموزش و پرورش گلایه کرده و نامه ای را به این مضمون به سایت راه اترک ارسال نمودند که متن و تصویر آن در ادامه آورده شده است.

عرض سلام و ادب و احترام

ما جمعی ازمربیان قرآن استان گلستان هستیم که تعدادی فارغ التحصیل حوزه علمیه و تعدادی با مدارک لیسانس و فوق لیسانس در خدمت دانش آموزان گرامی این استان به فعالیت و تدریس قرآن کریم مشغولیم.

از آنجایی که خیلی علاقمند به امر تدریس بودیم،از میان چندین اداره و ارگان دولتی،تنها اداره آموزش و پرورش را انتخاب کردیم، و نهایتاً بصورت نیروهای " قرارداد کار معین " در استخدام این نهاد انقلابی وارد شدیم.

در همان روزهای نخستین بدو ورود، مسئولین مربوطه قول جذب و تبدیل وضعیت مربیان قرآنی را به " پیمانی یا رسمی " دادند؛اما اکنون بعد از گذشت حدود 4 سال از این وعده و وعیدها و بعد از گذشت 4 سال کسب تجارب در امر تدریس و فعالیت های قرآنی،هر وقت از مسئولین سوالی در مورد تبدیل وضعیت مان می پرسیم،متأسفانه پاسخ روشنی نمی دهند.

لازم به ذکر است که بعضی از ما مربیان حدود 37 ساعت در هفته مشغول فعالیت هستیم، با این وجود به جرم اینکه فقط نیروی قرار دادی به حساب می آییم از مزایای بسیاری محروم هستیم،از طرف دیگر نگرانیم که چطور می توان به آینده این استخدامی متزلزل دل بست و حرفی برای خانواده و فرزندانمان داشته باشیم،تنها کاری که توانستیم انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند به وظیفه مان عمل کرده باشیم، این بود که لااقل با نوشتن این نامه صدایمان را به گوش دست اندرکارن این حوزه برسانیم و خیّری پیدا شود تا برای برگشتن نور امید و نشاط در دل مربیان قرآن و ایجاد انگیزه بیشتر قدمی بردارد.

ما از اینکه مربی قرآن هستیم افتخار می کنیم و از لطف خداوند کریم هم سپاسگزاریم،اما وقتی کم لطفی مسئولین را مشاهده می کنیم، دلسردی و یأس عجیبی سراغمان می آید.

در پایان از توجهی که به این درد و دلها نمودید خیلی سپاسگزاریم و خاضعانه خواستار پیگیری وضعیت مربیان قرانی هستیم. " ضمناٌ به پیوست این نامه جمعی از مربیان قرانی به نمایندگی از سایر همکارن با زدن امضایی حضورشان را اعلام نمودند."

رونوشت :

سایت دفتر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

ائمه محترم جمعه شهرستان ها

اداره کل آموزش و پروش استان گلستان

نمایندگان محترم استان گلستان

پایگاه خبری تحلیلی راه اترک

namee1

namee2

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.