1393-07-08 04:05
458
0
3554
جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

عنصر مقاومت عامل ايستادگي رزمندگان دفاع مقدس در برابر استكبار بود

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: هنرمند ارزشی وظیفه دارد تفکر و اندیشه اسلامی را چه در دنیای اسلام و چه در بین آزادگان جهان معرفی کند. 

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبي گلستان ، حسین کریمی اول، جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت که روز گذشته در تالار فخرالدین اسعد گرگانی با بیان اینکه واژه مقاومت واژه مقدسی است، اظهارداشت: این عنصر در تاریخ انقلاب اسلامی دارای معنا و مفهوم بلندی است و عنصر مقاومت باعث شد امام راحل (ره)نهضتی را آغاز کند و با استفاده از این مولفه شاه را از کشور بیرون کند.

وی در ادامه افزود: عنصر مقاومت باعث شد تا جوانان کشور در 8 سال دفاع مقدس در مقابل همه ی دنیا و استکبار بایستند و نگذارند آنان به اهداف شوم خود برسند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: عنصر مقاومت سبب شد تا رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه در مقابل مقاومت شجاعانه حزب الله لبنان اولین شکست خود را تجربه کند و همچنین مردم مظلوم غزه در جنگ 52 روزه در مقابل ماشین جنگی اسرائیل و همه ی کشور های خائن به پیروزی برسد.

کریمی اول با اشاره به اینکه عنصر مقاومت دارای ویژگی های عمیقی است، عنوان کرد: خوشا به حال آنان که جشنواره فیلم مقاومت را طراحی کردند و این راز ماندگاری انقلاب اسلامی و اقتدار مسلمانان سراسر دنیا را در غالب جشنواره به نسل های آینده منتقل می کنند.

وی با بیان اینکه امروز در دنیایی زندگی می کنیم که تمام استکبار و همه ی ظالمان دنیا در یک جبهه قرار گرفته اند، ابراز کرد: آنان می خواهند مستضعفین جهان را به ظاهر تحت سلطه خود قرار دهند و تنها مانعی که در مقابل آنان است تفکر و اندیشه مقاومت است .

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ضمن بیان اینکه همه استکبار جمع شده اند تا تفکر و اندیشه، ایثار و مقاومت و از خود گذشتگی را در عالم ریشه کن کنند، اضافه کرد: آنان می خواهند خشونت، کفر، الحاد، زور و تزویر را در کشورها حاکم کنند.

کریمی اول در ادامه عنوان کرد: متاسفیم که برخی از هنرمندان داخلی می خواهند هنری را تولید کنند که خواستگاه غرب است و سعی در ساخت فیلمی دارند که مورد تائید آمریکا و غرب باشد و در جشنواره های بین المللی از کسانی جایزه بگیرند که دستانشان به خون کودکان آغشته شده است.

وی بهترین جایزه برای هنرمندان ارزشی کشورمان را رضایتمندی خانواده ی معظم شهدا دانست و بیان کرد: سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت باعث عصبانیت آمریکا و غربی ها شده است و برگزاری این جشنواره اینگونه اثر بخشی خود را در جهان نمایان کرده است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.