1395-12-02 07:24
829
0
35518

پیام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید به جشنواره نمایش کوتاه خلاق ایثار در گلستان

حجت السلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت برگزاری دومین جشنواره سراسری نمایش کوتاه خلاق ایثار در استان گلستان پیامی صادر کرد.

به گزارش گلستان ما، حجت السلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی نماینده محترم ولی فقیه و معاون ریاست جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت برگزاری دومین جشنواره سراسری نمایش کوتاه خلاق ایثار در استان گلستان پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد؛

بسمه تعالی

توسعه و ماندگاری فرهنگ والای ایثار و شهادت در جامعه به مدد ایمان، روحیه ایثارگری و بکارگیری روش های مختلف از جمله استفاده از هنر امکان پذیراست، لذا می توان گفت گروهی در مسلخ ایثار و شهادت با نثارجان خویش افتخار و اقتدار را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند و گروهی دیگر در عصر حاضر متعهدانه و خالصانه با بهره گیری از استعداد و خلاقیت و ابزار هنری در راستای ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت همت می گذارند.

بی تردید هر اثری در قاب هنرپروری هنرمندان به منصه ظهور می رسد، تاثیری عمیق و ماندگار بر نسل امروز خواهد داشت. در این زمینه لازم است از هنرمندان وادی عشق و ایثار سخن به میان آید هنرمندان عرصه ایثار هر کدام آیه ای از آیه های ایثار و تلاش هستند و هنرشان به تصویر کشیدن واژه های ارزشمند ایثار و شهادت و نشان دادن دلاور مردی ها و جانفشانی های انسان های پاک سیرتی است که در تاریخ یک ملت همچون اسوه ای جاودان می درخشند.

تلاش گرانمایه هنرمندان در خلق آثار فاخر و به تصویر کشیدن مضامین پربار ایثار و شهادت و حقایق صحنه های مقدس در خور تقدیر و ستایش است. بر این باوریم«جشنواره سراسری نمایش های کوتاه خلاق ایثار» زمینه های درخشانی در جهت تقویت و ترویج مفاهیم این حوزه فراهم خواهد ساخت. 

برای همه هنرمندان و دست اندکاران بهروزی و سعادت و توفیق روز افزون مسألت دارم. امید آن که به لطف پروردگار و با استفاده از ابزار هنری و توان هنرمندان در جهت ترویج این فرهنگ والا گام های موثری برداشته شود.

سیدمحمدعلی شهیدی
1/12/95

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.