1395-04-10 13:59
1116
0
34411
طی حکمی از سوی معاونت اداری و مالی نهاد کتابخانه های عمومی کشور؛

معاون کتابخانه های گلستان منصوب شد

طی حکمی از سوی معاونت اداری و مالی نهاد کتابخانه های عمومی کشور نعمت دیلم به معاونت اداره کل کتابخانه های گلستان منصوب شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گلستان، جلسه معارفه نعمت دیلم به عنوان معاونت اداره کل با حضور کارشناسان ستادی در سالن جلسات اداره کل کتابخانه های عمومی استان گلستان برگزار شد.

درابتدای این جلسه مدیر کل کتابخانه های عمومی استان با بیان این که ماه رمضان ماه بندگی است گفت: امیدوارم یکایک ما دراین ماه از فیوضات معنوی بهرمند بشویم تا سالی را که در پیش داریم خود را بیمه کنیم.

رضا قوانلو درادامه افزود: استفاده از ظرفیت داخلی برای تصدی پست های سازمانی موجب رشد، تعالی وشکوفایی سیستم می باشد به معاونت جدید اداره کل تبریک گفت. مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان همچنین از دبیرکل محترم وکمیته انتصابات جهت وجود چنین نگرشی تقدیر و تشکر نمود وابراز امیداوری کرد که با تعامل و همکاری بیش از پیش تمامی همکاران در سطح اداره کل و استان شرایط بهتری برای اداره کل رقم زده شود.

نعمت دیلم درجمع کارشناسان ستادی با بیان این که ما همه سرباز نظام هستیم گفت: تمام تلاش ما باید معطوف به رضایت حق باشد تا برکت آن را شاهد باشیم.

معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان در ادامه افزود: بنده به عنوان عضوی از مجموعه کتابخانه های استان درکنار همه بزرگواران به تلاش جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و نهاد کتابخانه ها بپردازیم. نعمت دیلم همچنین از حسن اعتماد مدیرکل کتابخانه ها و توجه و نظر کمیته انتصابات تقدیر و تشکرکرد. در پایان حکم معاونت اداره کل کتابخانه ها توسط رضا قوانلو به نعمت دیلم ابلاغ گردید.

گفتنی است نعمت دیلم مسئولیت ریاست اداره کتابخانه های شهرستان آق قلا وعلی آباد را درکارنامه خود داشته است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.