1395-03-08 05:49
1020
0
32687

بازدید رئیس و کارشناس علوم قرآنی ارشاد گرگان از موسسه قرآنی بشری+تصاویر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرگان و کارشناس علوم قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان از موسسه قرآنی بشری بازدید کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ محمد جواد ساور کارشناس علوم قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: موسسه قرآنی بشری به مددیریت خانم خلیلی و آقای لطفی زوج جوان گرگانی با بیش از 250 قرآن آموز در شهرستان گرگان فعالیت می نماید و جزو یکی از موسسات فعال این شهرستان می باشد.

وی در ادامه افزود: پس از هماهنگی های انجام شده ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرگان مهدوی به منظور نشست با مدیرمسئول این موسسه در این آموزشگاه قرآنی حضور یافتند که مورد اقبال خانواده های قرآن آموزان این مرکز آموزش قرآنی قرار گرفتند.

ساور گفت: سرکشی از موسسات قرآنی یکی از برنامه های در حال انجام از ابتدای سال 95 می باشد که با توجه به انتخاب شعار سال با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله) ؛ برآن شدیم تا با دیدار چهره به چهره با مسئولین موسسات قرآنی از نزدیک پای درد و دل آنها نشسته و از این طریق مشکلات را از زبان خودشان جویا باشیم و هم به ارزیابی نقاط ضعف و قوت این موسسات که در سطح شهر گرگان فعال بوده و به ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی مشغولند و تعداد آنان نیز کم نمی باشد بپردازیم .

وی خاطر نشان کرد: در این بازدید رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرگان با انتخاب گزینشی از بین قرآن اموزان خردسال و نوجوان این موسسه فعال قرآنی به صورت شفاهی سوالاتی را از این خردسال در خصوص دروس گذرانده شده پرسید و با ارزیابی آنان و دادن امتیاز قرآن آموزان خردسال و حافظین نوجوان توانستند بالاترین نمرات را کسب نمایند و از طرف وی مورد تقدیر قرارگرفتند .

شایان ذکر است این موسسه فعال در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی در شهرک مولوی – مولوی دوم واقع گردیده و با بیش از 250 قرآن آموز و حافظ قرآنی در حال فعالیت می باشد.

photo 2016 05 24 20 11 51

photo 2016 05 24 20 12 17

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.