1395-03-05 08:05
800
1
32544
توسط نماینده ولی فقیه در گلستان انجام شد؛

تقدیر از کارشناس فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان به‌ عنوان جوان نخبه

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان از محمدرضا بهرامی کارشناس فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان به ‌عنوان جوان نخبه قدردانی کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ درهفتمین نشست صمیمی آیت الله سیدکاظم نورمفیدی با جوانان که به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، روز جهانی موزه ها و هفته میراث فرهنگی در اداره کل میراث فرهنگی استان در گرگان برگزار شد از محمدرضا بهرامی کارشناس فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان به‌عنوان جوان نخبه و برتر استان با اهدا لوح قدردانی کرد.

درقسمتی از این لوح آمده است: جوانان سرمایه های بزرگ هر جامعه هستند که اگر باغبان های خوبی داشته باشند بهترین میوه ها را به بار می آورند. جوانی بهار عمر و جوانان، جان جامعه و نمونه های ناب تلاش و نشاط شمرده می شوند؛ و فرهنگ و هنر که حاصل عقل و ذوق است با جوانانی از این تبار، اعتبار می یابد.

تکریم و قدردانی از نخبگان و کارآفرینان درواقع تحسین خوبی هاست آن هم از جنس جوان. یقینا این حرکت پسندیده و نیکو، خشنودی خداوند را در پی خواهد داشت. ضمن عرض تبریک میلاد سراسر نور ستاره سبز کربلا ، تجلی قامت حسین(ع) در پیکر جوان و تعبیر نگاه امیدوارزینب کبری و افتخار جوانان قریش ، حضرت علی اکبر(ع) به شما و به پاس قدردانی از شما جوان شایسته، مسئول و وظیفه شناس که با الهام از تخصص، تعهد و کاربرد مهارت های لازم کاری، برای پیشرفت استان گلستان، اهتمام ویژه می ورزید؛ این لوح تقدیر حضورتان اهدا می‌شود.

اطمینان دارم تمام تلاش خود را برای پیشرفت استان و اعتلای میهن اسلامی مان ایران به کارگرفته و وجدان کاری، عدالت، صداقت، امانتداری و خدمت را سرلوحه ی گفتار و کردار خود قرار داده و تلاش خود را در جهت جلب رضایت ایزد متعال به کار می بندید.

ازدرگاه خداوند منان آرزوی سلامتی و توفیق خدمتگزاری بیشتر برایتان دارم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

گلستانی

ملاک جوان برتر چیه !!!!!!!!!!!!!لطف بفرمایید برتریها و امتیازات نامبرده را هم برای عموم مردم تشریح نمایید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟راستی سنی جوانی در ایران چند ساله!!!!!!!!!!!!!!

0
0
پاسخ
1395-03-06 03:35

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.