1395-02-16 16:01
971
0
31534
مادر شهیدان فرقانی در آئین اختتامیه راهیان نور استان گلستان:

مردان ایرانی هر یک به تنهایی کلاهک هسته ای هستند + تصاویر

مادر شهیدان فرقانی گفت: آمریکا به خیال خام خود فعالیت هسته ای ما را متوقف کرده است در حالی که مردان ما همه کلاهک هسته ای هستند.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، با حضور حجت الاسلام انگیسه از راویان 8 سال دفاع مقدس  آئین اختتامیه راهیان نور دانشگاه های پیام نور گلستان روز گذشته در سالن اجتماعات پیام نور گنبد کاووس برگزار شد.

photo 2016-05-04 12-00-35

در این مراسم مادر شهیدان فرقانی با بیان اینکه دغدغه فرزندان من آماده کردن زمینه انقلاب بود، گفت: فرزندان من آنقدر تشنه شهادت بودند تا بالاخره در سال ۵۷ به آرزوی خود رسیدند، و دست مستکبرین را از کشورمان کوتاه کردند.

مادر شهیدان عباس و علیرضا فرقانی با اشاره به اینکه شهداء معتقد بودند  تلاش ها و رشادت ها و رهبری پیامبر گونه امام راحل به نتیجه خواهد رسید، خاطرنشان کرد: خواسته من از همه شما این است که یک صدا باشید و وحدت داشته باشید چرا که با وحدت و ایمان انقلاب را باید حفظ کرد.

photo 2016-05-04 12-00-39

وی در ادامه با بیان اینکه از مذاکره چیزی جز سرشکستگی عایدشان نی شود،تاکید کرد: آمریکا به خیال خام خود فعالیت هسته ای ما را متوقف کرده است در حالی که مردان ما همه کلاهک هسته ای هستند.

مادر شهیدان عباس و علیرضا  فرقانی در پایان گفت: از امثال آمریکا و اسرائیل نترسید چرا که وظیفه شما جوانان این است که این مزدوران را از صحنه روزگار دورشان کنید.

شایان ذکر است:  پخش مستند ویژه راهیان نور پیام نور استان، متبرک شدن دانشجویان به پرچم حرم مطهر امام علی(ع)، سخنرانی حجت الاسلام انگیسه، راوی موسسه تفحص سیره شهدای قم، ، رونمایی از تصویر شهید حسن باقری و سردار شوشتری را از جمله برنامه های این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.