1395-02-12 14:41
678
0
31328
صفر علی پائین محلی عنوان کرد :

هنر معلمی بهترین امتیاز جامعه بشری است / روز معلم ، روز تعظیم علم و معرفت است

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت : در هرجامعه ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه و رونق دوچندانی خواهد یافت.

به گزارش گلستان ما ؛ صفرعلی پائین محلی نائب رئیس شورای شهر گرگان ضمن تبریک روز معلم به جامعه فرهنگی اظهارکرد: در اهمیت و مقام معلم همین بس که پروردگار عالم ، اولین معلم بشریت است و در این نگاه عمیق ، جهان آفرینش همچو مدرسه ای است که افراد بشر هرکدام به تناسب تفاوت ها و درجات و استعداد شاگردان ، این مدرسه هستند.

وی ادامه داد : اساس فرهنگ تفکر و شناخت بشری در خواندن و نوشتن و آموزش و سخن گفتن است و همین است که به انسان پروبال می دهد و او را از سایر موجودات ممتاز و برجسته کرده است .

پائین محلی با اشاره به اینکه معلم و معلمی در طول تاریخ منشاء هدایت بشر و چراغ فرا روی انسانها در گذر زمان بوده ، گفت: سیمای معلمی را در آیات و روایات متعدد قرآن از اولین (( الذی علم بالقلم، علم الانسان مالم یعلم)) تا آخرین آنها و در وجود مبارک ائمه اطهار و پیشوایان بزرگ اسلام به وضوح می توان مشاهد نمود و حقیقت و جوهره ی وجودی معلم را با نگاهی عمیق از این منظر باید جستجو نمود .

نائب رئیس شورای شهر گرگان هنر معلمی را از بهترین امتیازات جامعه بشری دانست و افزود : معلم با تعلیم و نشر علم ، انسانها را به سوی کمال و پیشرفت سوق می دهد و عشق و ایمان را برلوح جان و ضمیر پاک انسانها ثبت می کند .

وی در ادامه افزود : روز معلم ، روز بزرگداشت سنت های پسندیده خدا و تعظیم علم و معرفت است.

پائین محلی در ادامه به روز کارگر اشاره کرد و گفت: کارگران بازوان حرکت هرجامعه به سوی رشد ، تعالی و شکوفایی هستند بی شک همه پیشرفت های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه ورزی است .

وی افزود : در هرجامعه ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه و رونق دوچندانی خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.