1393-06-28 06:01
2721
0
3017

دلنوشته دانش آموز گلستانی از ۱۲ روز اردوی جهادی

دختران جهادی، جهاد می کنند و بستر سازی برای فرهنگی که آقا با عزم ملی می خواهد بارور شود و به ثمر برسد.

به گزارش گلستان ما، دختران جهادگر به همه کار مشغولند ، گاهی معلمی می کنند برای زنانی که مثل مادر خود آنان را دوست می دارند ، درس زندگی می دهند و آیین همسر داری را برایشان بازگو می کنند تا خانواده خود را از محبت سرشار کنند ، با بچه هایی که گاهی حرف آنان را نمی شنوند با ملایمت رفتار می کنند.

اینجا هرکس کاری می کند آموزش خیاطی ، شیرینی پزی، نقاشی ، قرآن با اشاره ، احکام برای کودکان و نوجوانان ، زبان ، تکواندو .

دختران جهادی، جهاد می کنند و بستر سازی برای فرهنگی که آقا با عزم ملی می خواهد بارور شود و به ثمر برسد.

اینجا مراسم با همکاری گروه جهادی انجام می شود همایش جمعیت ، نشست های بصریتی و مراسم های مذهب.

پیاده روی تا جنگل روستا با بچه های روستا نیز خوشایند و همه بچه های روستا دوست داشتند که بازهم بیایند.

بعضا کلاس ها در هوای آزاد و در حیاط مدرسه برگزار می شود و دانش آموزانی که سرا پا گوش تا بیاموزند ، آری اینجا آمده اند که بیاموزند برخی درس زندگی فرا می هند و در حین حال خود نیز زندگی کردن را می آموزند.

اینجا همه به کاری مشغولند...

جشن شاپرک های کوچولوبرای دختران ۹ ساله ی روستا با کیکی بسیار قشنگ و شعر های زیبا ، اینجا همه خوشحال بودند و راضی ، چادر گرفته بودن و سجاده که نمازهایشان را سروقت بخوانند.

اینجا همه کار می کردند ، نه امکاناتی و نه تسهیلات ویژه ای که کارها را راحت تر کند ، اینجا همه با سختی عجین اند.

دانشجویانی که شاید تا چند وقت پیش خیلی از این کارها را انجام نمی دادند ویا با غرزدن به کارهای خانه شان می پرداختند ، جارو به دست می گیرند و سختی را با گوشت و پوست لمس می کنند.

پدر شهید رسول صفری که دربستر بیماری است با دیدن دانشجویان جهادی جان تازه ای می گیرد و از بستر برمی خیزد و خداقوت می گوید و مادران شهید بزرگوار از محبت های گروه به فرزندان روستا ابراز خرسندی می کند.

تنها مدرسه روستا رنگ آمیزی می شود ، تا نیمه های شب بعد از اختتامیه مشغول رنگ آمیزی بودند تا کار تمام نشد دست برنداشتند و می گفتند باید مدرسه را به دانش آموزان خوب روستا کامل و زیبا تحویل دهیم.

دانش آموزان روستا اینها را می بینند ، الگو می گیرند و خود نیز پا به پای دانشجویان جهادی به رنگ آمیزی مدرسه روستا مشغول می شوند کار باید تمام شود...

اینجا جهاد می کنند ، جهاد با نفس خود ، با غرور و تکبر ، اینجا بی ریا می شوند ، کار ها را برای خدا انجام می شود خالصانه خالصانه... .

آلما بهشتی

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.