1393-06-26 19:05
785
0
2958

جهادگران فرهنگی گلستانی از اردوی جهادی می گویند + عکس

دانشجویان در قالب گروه های جهادی در تابستان و درزمانی که ازامتحانات فارغ می شوند و پیش از آن در ذهن خود تجسماتی ازاردوی جهادی دارند و بعد از اتمام آن واقعیات ی را بیان می کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست ، جهادگران عرصه فرهنگی در هر لباسی به خدمت جامعه می پردازند ، دانشجویان در قالب گروه های جهادی در تابستان و درزمانی که ازامتحانات فارغ می شوند و پیش از آن در ذهن خود تجسماتی ازاردوی جهادی داشتند.

jahadi 1

فاطمه مرادی یکی از دانشجویان گروه جهادی شهید احمدی روشن درروستاهای غرب استان گلستان می گوید : من در ابتدا هیچ هدفی نداشتم ، زمانی که وارد کلاس ها شدم  تازه فهمیدم که دانشجو فقط بدرس خواندن نیست، در کلاس های درس برای دانش آموزان محروم فهمیدم که با هدفی استوار باید راه را ادامه داد .

این دانشجوی ترم ۳ رشته کامپیوترازدانشگاه غیر انتفاعی کمیل کردکوی افزود : باز هم به اردوی جهادی خواهد آمد اما این بار با هدفی استوار و همتی بلند و احساسی سرشار از عشق به محرومان.

jahadi 1

 من این اردوی جهادی را از امام رضا (ع) گرفتم

یکی دیگر از دانشجویان می گوید :در ابتدای تابستان با تعطیلی سال تحصیلی به علت خانه نشین شدن یک حس ناراحتی به دلم دست داده بود و از همان زمان با آغاز ماه رمضان به هر طریقی خودم را سرگرم می کردم تا اینکه به اردوی زیارتی مشهد رفتیم هم آنجا از امام رضا (ع)خواستم که همیشه مسیر درست را به من نشان دهد و قسمتم کنند که به اروی جهادی بروم.

به طور معجزه آسایی بعد ازحرم امام رضا (ع) طی تماس تلفنی که با بنده گرفتند متوجه عنایت آقا به خودم شدم و خیلی خوشحال ازاینکه  توانستم زره ای از علمی که فرا گرفته بودم را در این مکان به اجرا دربیاورم و جالبتر اینکه خیلی درسها نیزاز شاگران مدرسه و هم خانم های خانه دار یاد گرفتم  واز پسر بچه ای به نام حسینعلی که اکثر بچه ها اورا برای چاق بودنش اذیت می کردند واوفقط لبخند می زد و صبر بسیار قشنگی که توی رفتارش بود وی در پایان گفت : امیدوارم خدا این اردوی جهادی راخالصانه از ما قبول کند.

jahadi 1

زهرا رضا پور دانشجوی علوم تربیتی دانشگاه پیام نور نیز درخاطرات خود در اردوی جهادی نوشت : تعربف اردوی جهادی را در زمان کودکی از پدرم شنیده بودم.

پدرم قبل از انقلاب مدرس یکی از هنرستان های علی آباد بود و تابستان ها با دانش آموزان به اردوی جهادی  که آن زمان نام دیگری داشت می رفتند و بعد از انقلاب  هم پدرم در دانشگاه با دانشجویان بحث اردوی جهادی را دنبال می کرد و خود نیز حضور داشتند.

وی زمانی که فهمیدند دانشگاه ما برای اردوی جهادی ثبت نام می کند بیشترین مشوقم در این راه بودند.

رضا پور ادامه داد : در لحظه اعزام دلشوره ای عجیب مرا پشیمان کرد و می ترسیدم که خیلی سختی داشته باشد و نتوانم تحمل کنم ، دوستانم نیز برخی سختی ها را تعریف کرده بودند اما حالا که اینجا هستم دیگر نمی ترسم و حتی دلم نمی خواهد که از اینجا بروم.

دانشجوی علوم تربیتی دانشگاه پیام نور گفت : از کارهایی که اینجا انجام داده ام  خیلی راضی ام ، چون از ته دل بوده و با نیت رضایت خدا ، اما این روزها از یک چیز دلم می گیرد ،ای کاش زودتر با این اردو آشنا می شدم  و می توانستم بیشتر به این مردم خدمت کنم.

وی از سرپرست گروه  جهادی شهید مصطفی احمدی روشن تشکر کرد وافزود : در این مدت خانم زارعی بسیار اذیت شد و برای ما سنگ تمام گذاشت ولی کسی از او قدر دانی نکرد ، من به نوبه خودموبه نمایندگی از سایر گروه از ایشان کمال تشکر را دارم.

گفتنی است اردوی ۱۲ روزه گروه۲۶ نفره شهید مصطفی احمدی روشن در قالب گروهای جهادی غرب استان در ۲۲ شهریور ماه به پایان رسید.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.