1393-06-24 15:12
692
0
2861
رئیس دانشگاه پیام‌نور گلستان:

اجرای برنامه‌های فرهنگی به تشکل‌های دانشجویی واگذار شود/ لزوم تشکیل پنج کانون فرهنگی در تمامی مراکز پیام‌نور گلستان

رئیس دانشگاه پیام‌نور گلستان از مسئولان فرهنگی مراکز این دانشگاه در سراسر استان خواست تا فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه را به تشکل‌ها، کانون‌ها و انجمن‌های دانشجویی واگذار کنند.

به گزارش گلستان ما ،قربان شهریاری، صبح امروز در دومین جلسه شورای مسئولان فرهنگی مراکز و واحدهای پیام نور استان با اشاره به شعار سال جدید و تأکید مقام معظم رهبری بر مقوله فرهنگ، گفت: انتخاب شعار سال، مسئولان فرهنگی را مجاب می‌کند با حساسیت و توجه بیشتری به این مقوله بپردازند.

وی جایگاه مسئولان فرهنگی در دانشگاه‌ها را رفیع خواند و متذکر شد: مسئولان فرهنگی برنامه‌های خود را دانشجو محور کنند و اجرای برنامه‌هایی نظیر جشن استقبال از دانشجویان ورودی جدید و دیگر برنامه‌های فرهنگی دانشگاه را به دانشجویان فعال در تشکل‌ها، انجمن‌ها و کانون‌های دانشجویی بسپارند.

رئیس دانشگاه پیام نور گلستان، در همین راستا از لزوم تشکیل پنج کانون فرهنگی قرآن و عترت، حجاب و عفاف، هلال احمر، ایثار و شهادت و شعر و ادب در تمامی مراکز این دانشگاه در استان سخن گفت و تصریح کرد: علاوه بر کانون‌های فرهنگی حداقل 60 درصد رشته‌های دانشگاه باید انجمن علمی- دانشجویی داشته باشد.

شهریاری در ادامه، افزایش انجمن‌های علمی دانشگاه از 58 انجمن به 130 انجمن و افزایش 26 کانون فرهنگی و هنری به 60 کانون و توجه به 31 نشریه دانشجویی دارای مجوز در دانشگاه و صدور مجوز جدید برای نشریات را از دیگر برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه در فرازهای آتی برشمرد.

وی همچنین با اشاره به واگذاری دبیرخانه استان‌های مرزی کشور به دانشگاه پیام‌نور گلستان بر لزوم ورود مسئولان فرهنگی در این بخش تأکید کرد./ دانشجو

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.