1393-06-24 13:05
681
0
2860
رئیس دانشگاه پیام‌نور گلستان:

پروژه ساختمان آموزشی پیام‌نور گنبد در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد/پیشرفت 70درصدی ساختمان سالن اجتماعات پیام‌نور گالیکش

رئیس دانشگاه پیام‌نور گلستان در بازدید از پروژه‌های ساختمانی دانشگاه پیام‌نور گنبد کاووس و گالیکش از بهره‌برداری پروژه ساختمان آموزشی پیام‌نور گنبد در دهه فجر سال جاری خبر داد.

 به گزارش گلستان ما ؛ قربان شهریاری رئیس دانشگاه پیام‌نور گلستان به همراه روسای مرکز گنبد و واحد گالیکش و مسئول عمرانی از روند پروژه نیمه تمام ساختمان آموزشی دانشگاه پیام‌نور واحد گنبد به مساحت ,2002 مترمربع با 92 درصد پیشرفت فیزیکی  بازدید کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان با اشاره به بهره‌برداری از این پروژه در دهه فجر امسال خاطرنشان کرد: با پیگیری مسئولین دانشگاه پیام‌نور استان به منظور اتمام ساختمان آموزشی مرکز گنبد، مبلغ 3میلیارد ریال اعتبار برای 5 درصد باقیمانده این طرح در نظر گرفته شد.

شهریاری در ادامه با بازدید از دانشگاه پیام‌نور واحد گالیکش تصریح کرد: اقداماتی همچون ساخت سوله ورزشی و تکمیل سالن اجتماعات این واحد آموزشی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: سالن اجتماعات واحد گالیکش با 70درصد پیشرفت فیزیکی، امید است با تامین اعتبار تا بهمن ماه سال جاری به بهره‌برداری برسد.

لازم به ذکر است، دانشگاه پیام‌نور مرکز گنبد با بیش از 3700 دانشجو در 49 رشته مقطع کارشناسی و دو رشته مقطع کارشناسی‌ارشد و واحد کلاله با بیش از 700 دانشجو در 12 رشته مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرند./ راوبط عمومی پیام نور گلستان

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.