1394-11-20 17:47
793
0
27351
روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان منتشر کرد :

اعلام برنامه های روز بیست و یکم بهمن ماه در گلستان

برنامه های بیست و یکم بهمن مصادف با نهمین روز از دهه مبارک فجر در گلستان اعلام شد.

 به گزارش گلستان ما ؛ نهمین روز از دهه مبارک فجر « انقلاب اسلامی، دشمن شناسی، استکبار ستیزی و مقابله با نفوذ دشمن» نامگذاری شده و در این روز برنامه های متنوعی از سوی کمیته های ستاد دهه فجر استان گلستان پیش بینی شده که فردا (21 بهمن) برگزار می شود.

براساس این گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان؛ مهم ترین برنامه های این روز از ساعت 9 صبح در شهرهای مختلف استان آغاز می شود.

همایش نقش بانوان در طلوع فجر از سوی کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان ساعت 9 صبح فردا در حوزه علمیه الزهرا (س) گرگان برگزار می شود.

هم چنین ساعت 9 و 30 دقیقه مراسم جشن بهار در سپیده دم نیز از سوی کمیته کودک و نوجوان در مجتمع کانون ویلاشهر گرگان برگزار خواهد شد.

یادواره 24 شهید دانشجوی معلم گلستان نیز به همت کمیته دانشجویی ساعت 10 صبح فردا در سالن فارابی دانشگاه فرهنگیان، هم چنین کرسی آزاداندیشی نیز از سوی همین کمیته در سالن همایش موسسه عالی شمس برگزار می شود.

مراسم جشن انقلاب نیز یکی دیگر از برنامه های فرداست که ساعت 10 صبح در دانشگاه پیام نور گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

همایش بصیرت و روشنگری ویژه جامعه کار و تلاش استان ساعت 13 به همت کمیته کارگری در شرکت صنایع چوب استان برگزار می شود.

جشن پیروزی انقلاب و فارغ التحصیلی دانشجویان از سوی دانشگاه علمی کاربردی علوم و فنون رأس ساعت 14 در سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود.

فردا هم بحث افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی، تولیدی و اشتغالزا در استان داغ است و 294 پروژه در بخش های مختلف با اعتبار 76 میلیارد و 384 میلیون تومان در گنبدکاووس و 40 پروژه عمرانی، تولیدی و اشتغالزا نیز با اعتبار 14 میلیارد و 244 میلیون تومان در شهرستان مراوه تپه با حضور مسئولان استانی افتتاح و کلنگ زنی می شود.

هم چنین در شامگاه روز بیست و یکم بهمن مراسم نورافشانی به همراه بانگ « الله اکبر» در سطح استان انجام می شود و در شهر گرگان نیز این مراسم باشکوه در امامزاده عبدالله (ع) شهر گرگان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.