1394-11-19 10:59
662
0
27281
سردار جوانی در یادواره 48 شهید فجرآفرین استان گلستان:

شهیدان ستاره‎های درخشان برای هدایت امت اسلام هستند

مشاورعالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: شهیدان ستاره‎های درخشان برای هدایت و راهنمایی امت اسلام هستند.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو، سردار یدالله جوانی صبح امروز درمراسم یادواره 48 شهید فجرآفرین گلستانی و ۵۳ شهید کارمند شهرستان گرگان که در آستان امامزاده عبدالله شهرستان گرگان برگزار شد، افزود: یقینا ارواح طیبه شهدای گرانقدر در این مجلس حضور دارند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی از برپایی مراسم یادواره شهدا تجلیل از مقام شامخ شهیدان است، تاکید کرد: هدف اصلی برگزاری این مراسم علاوه بر تجلیل از مقام معزز شهیدان، این است که شهدا در چه مسیری گام برداشتند و ما چگونه می‎توانیم آنان را الگوی حرکت خودمان قرار دهیم.

سردار جوانی جایگاه شهدا را در نزد خداوند بسیار بلند و رفیع برشمرد و تصریح کرد: شهیدان راهنمای ما برای حرکت در مسیر انقلاب اسلامی هستند.

مشاورعالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه خداوند راه سعادت انسان‎ها را مشخص کرده است، بیان داشت: اگر انسان می‎خواهد به سعادت برسد باید راه خداوند را برگزیند و در مقابل شیاطین و قدرت‎های دنیوی قیام کند.

وی خاطرنشان کرد: همه پیامبران یک حرف داشتند و آن هم بندگی در راه خداست و لازمه رسیدن به خداوند اجتناب از طاغوت می باشد.

سردار جوانی با اشاره به اینکه بعد از چندین سال ملت شریف ایران برای نخستین بار با قیامی که با محوریت ولایت فقیه صورت گرفت به پیروزی رسید، افزود: دشمنان بر این عقیده بودند که جمهوری اسلامی مستقر نشود و راه خدا از بین برود.

مشاورعالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه شهدا پرچم‎داران استقلال، عزت و امنیت اسلام هستند، ابراز داشت: اگر این عزیزان که امروز به یاد آنان این مراسم برگزار شد به وظیفه خود عمل نمی کردند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هرگز به وجود نمی‎آمد.

وی تصریح کرد: اگر این رشادت‎ها و مجاهدت‎ها نبود دشمن، انقلاب اسلامی را ساقط می‎کرد و دوباره طاغوت برمی‎گشت که به فرموده امام، برجامعه یا خدا حکومت می کند یا طاغوت.

 سردار جوانی با اشاره به اینکه اگر امروز در طول تاریخ جبهه استکبار وجود داشت و ملت ها را دربند می‎کشید، گفت: برای اولین بار انقلاب اسلامی در برابر جبهه استکبار شکل گرفت و این انقلاب به پشتوانه ولایت فقیه و ملت شریف ایران در مقابل کفر ایستادگی می‎کند.

در پایان مراسم از خانواده های ۴۸ شهید فجرآفرین گلستانی و ۵۳ شهید کارمند شهرستان گرگانتجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.