1394-03-07 20:32
1025
0
15387
جانشين قرارگاه خاتم الاوصيا در چهارمين اجلاس اصحاب عشق در گرگان:

بزرگترین چالش دشمن برای ما چالش اقتصادی است / چپی ها به انقلاب نگاه لیبرالی دارند / تجلی انقلاب حقیقی در 8 سال دفاع مقدس متجلّی شد

چهارمین اجلاس اصحاب عشق با عنوان ما تا آخر ایستاده ایم و با موضوع مقاومت در حسینیه دزیانی های شهرستان گرگان برگزار گردید.

به گزارش گلستان ما، عظيم ابراهيم پور جانشين قرار گاه خاتم الاوصيا از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب کشور در این مراسم با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر قرارگرفتن در یک پیچ تاریخی گفت: بچه های انقلابی و ارزشی باید این پیچ را مدیریت کنند.

وی افزود: ما در انقلاب اسلامی شاهد دو نگاه و نگرش انقلاب اعتباری و انقلاب حقیقی هستیم که در انقلاب اعتباری بصورت گزینش مطرح شد که قسمت هایی از انقلاب دیگر اعتبار ندارد و باید جایگزینی برای آن پیدا کرد.

ابراهیم پور ادامه داد: اما انقلاب اعتباری، چپی ها به انقلاب نگاه لیبرالی دارند و به لحاظ میانی به خط فکری سرمایه داری و نظام سلطه قائل اند. در انقلاب حقیقی. مؤلفه های اصولی و فروع انقلاب حفظ می شود و سازش و همراهی با نظام سلطه معنا ندارد. تجلی انقلاب حقیقی در 8 سال دفاع مقدس متجلّی شد و منطبق بر قرآن و عترت و نهضت عاشورا است. در انقلاب حقیقی انتظار فرج فقط در مبارزه معنا می یابد.

جانشين قرار گاه خاتم الاوصيا با بیان اینکه نزاع بین انقلاب حقیقی و اعتباری از اول انقلاب بوده و تا الآن ادامه داشته و از این به بعد هم ادامه خواهد داشت. آنچه که در این کشور تحت عنوان فتنه 88 در حوادث 18 تیر نمایان شد حاصل نگرش اعتباری به انقلاب است.

فعال جبهه فرهنگی انقلاب در ادامه با اشاره به این که بعد از فتنه 88، فتنه بزرگتری در راه است و آن فتنه اقتصادی و در جهت متلاطم کردن معیشت مردم خواهد بود، عنوان کرد: ایستادگی، اتکاء به قوای داخلی و اعتماد به قوه و ابتکار نیروهای جوان بود که 8 سال دفاع مقدس را پیش برد و امروزه ایستادگی مقابل سلطه براساس تفکر انقلاب اعتباری امکان ندارد و در تفکر انقلاب اعتباری محور توسعه بر اساس اصول توسعه غربی بوقوع می انجامد.

عظيم ابراهيم پور در ادامه گفت: ما در مذاکرات هسته ای که این نکته را به ما فهماند که دشمن قابل اعتماد نیست و این نکته را نشان داد که مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی از ما حل نخواهد کرد و این مذاکرات باعث رشد انقلابی ملت ما شده است. یقین حاصل شد که مشکل ما با نظام سلطه صنعت هسته ای و تحریم ها نیست.

وی تصریح کرد: تحریم های ایران 28 مورد است که 10 مورد از این تحریم ها، مربوط به کنگره آمریکاست و 18 مورد دیگر مربوط به دولت آمریکا است از این 28 مورد، فقط 4 مورد آن مربوط به هسته ای است. براساس تحقیقات محققین ثابت شده است که تأثیر تحریم های آمریکا به اقتصاد کشور تنها 10 درصد است و طبق مصوبه کنگره آمریکا که اختیاری در مذاکرات ندارد در صورت توافق احتمالی، این توافق باید به تصویب این کنگره برسد.

جانشين قرار گاه خاتم الاوصيا اکسید اورانیوم 20 درصد و تعطیلی فردو و نظنز و غنی سازی اورانیوم 20 درصد را اشتباه محض دانست و افزود: این کار با چه منطق و چه استدلالی انجام شده است؟ قیمت هر بشکه نفت 60 دلار است الآن برای خرید هر گرم اورانیوم 25 درصد باید 100 دلار پرداخت شودو قیمت هر کیلو گرم اورانیوم 5درصد 150 میلیون تومان قیمت دارد.

وی در ادامه گفت: ما در ازای دادن هر آنچه که انرژی هسته ای جمع کردیم چه چیزی بدست آوردیم.

ابراهيم پور ادامه داد: طبق نظر آقا باید الآن در کشور وحدت حفظ شود و نباید دست به تخریب زد. باید مواظبت و جهت دهی کرد تا از خطا جلوگیری شود. دشمن در حال القای این تفکر است که با جنگ روانی و کار رسانه ای به دنبال این است که با تحریم نظام اقتصادی ایران را از هم خواهد پاشید و این تفکر را به مردم و عده ای مسوولین ما القا کرده است که حضرت آقا فرمودند مواظب محاصره ی محاسباتی دشمن باشید.

وی افزود: محاسبات دشمن مهم است. یعنی چه؟ یعنی کاری می کنند که خانه داری زن باعث سرشکستگی و ذلت می شود، در حالی که در دین و طبق روایات و احادیث کار زن در خانه مجاهدت است.

جانشين قرار گاه خاتم الاوصيا خاطرنشان کرد: حضرت آقا در سخنان خود افزودن ما امسال در مسجد به این نکته اشاره داشتیم که بزرگترین چالش دشمن برای ما چالش اقتصادی است، اما دشمن از این اقتصادی بدنبال تشنج زایی سیاسی است. دشمن به دنبال رو در روی کردن ملت و نظام است، که حضرت آقا حرکت های جهادی، درون زا، حرکت هدفمند و تحریم را تنها راه مقابله ی با دشمن دانستند.

وی در پایان اضافه کرد: ما در حال حاضر در یک جنگ تمام عیار با دشمنیم. مردم باید کالای داخلی بخرند و از خرید کالای خارجی صرف نظر کنند. کالای قاچاق و تجملاتی نخرند و اسراف نکنند. اینها محور عملیات است. حالا باید دید چه کرده ایم .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.