1394-02-22 05:47
1433
2
14549
رضا مظفری نیا:

مسابقه طرح گرافيكی پوستر امام خمینی (ره) در گرگان برگزار می شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان از برگزاری مسابقه طراحی پوستر در گرگان به مناسبت در پيش بودن سالروز ارتحال امام خمينی (ره) خبر داد.

به گزارش گلستان ما ؛ رضا مظفری نیا در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اين خبر گفت: هدف از برگزاری اين مسابقه معرفی ابعاد وجودی و شخصيتی حضرت امام (ره) در قالب طرح های گرافيكی و پيوند موضوعی با نسل جوان است. 

مظفری نیا افزود: ارتقاء سطح معرفت و شناخت شهروندان مخصوصاً دانشجويان فرهيخته نسبت به انديشه ها و شخصيت عظيم حضرت امام خمينی (ره) و آگاهی به تحولات شگفتی که ايشان در کشور و عرصه جهانی پديد آورد، ضروری است.

وی ادامه داد: تلاش ما بر اين است تا در مناسبت ارتحال امام خمينی (ره) ابعاد چندگانه ایشان را با تكنيک های مختلف هنری در معرض ديد عموم قرار گيرد.

وی درباره محورهای اين مسابقه خاطرنشان كرد: طرحی از سبک زندگی حضرت امام، امام خمينی در سنگر مبارزه و قيام، قيام پانزده خرداد ٤٢ و نقش حضرت امام، طرحی از زمان تبعيد امام ره و طرحی از رحلت جانسوز ایشان از جمله محورهای اين مسابقه هستند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان ياد آور شد: طراحان و گرافيست ها می توانند آثار خود را تا تاريخ ١٢ خرداد ماه سال جاری به دبيرخانه اين مسابقه واقع در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارسال کنند تا به پنج اثر برگزيده جوايز نفيسی اهدا شود.

مظفری نیا تصریح کرد: طراحان می بايست آثار خود را در قالب فايل «tiff» در ابعاد ٥٠ در ٧٠ بر روی لوح فشرده و به همراه تصويری از آثار خود بر روی كاغذ A۴ به صورت رنگی تحويل دبيرخانه دهند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

گرافیست خون به جیگر

با کسب اجازه از اساتید و دوستان هنرمندمچناب آقای مظفری دامت برکات ممنون از لطف شما به هنرمندان گرافیست.کدام دبیر خانه ؟ مسابقه ای که داور مشخص ندارد و اینکه ذکر جایزه نفیس بدون عنوان دقیق آن بسیار قدیمی و ایندایی استدریافت فایل تیف 50-70 که دیگر کاملا غیر اصولی و غیر حرفی ایست ... من فکر می کنم بیشتر برای هزینه نکردن برای طراحی حرفه ای از این مقوله است که طرح های متعدد دریافت و بیابوردها و استندهای شهرداری پر گردد و از جایزه و مسابقه هم خبری نخواهد بود مثل بسیاری از این مسابقات و جوایز نفیس من در آوردی تا کی جفا به هنرمندان گرافیست و خون دل خورده خواهید داشت . اگر گرافیست و طراح گرافیک عاقل باشد به هیچ عنوان وارد این بازیهای مزورانه و دورویی نمی شود چرا که خوب می داند هدف هنرمند نیست هدف پر کردن فایلها و برنامه های خالی خودشان است و بس

0
0
پاسخ
1394-02-23 01:51
گرافیست خون به جیگر

در ادامه ...آن از داستان تبلیغات و بیلبوردهایتان که جز سودآوری برای دلالان فرهنگ و تجارت با آن طرح های چیپ و بی کیفیت هیچ جنبه مثبتی برای هنرمندان واقعی و طراحان گرافیک بومی و کشوری ندارد و آن هم از خیل برنامه های بی برنامه فرهنگی و هنری شهر ...من صرفا این نهاد را نشنه نمی روم منظورم اکثر نهادها و سازمانه و ... که هماره دستانه بی نهرشان سر و صورت هنرمندان را نوازش می کنند . . متاسفیم برای خودمان و فرهنگ و هنرمندان .....من از خوانندگان عذر خواهی می کنم خیلی تمایل داشتم نام و عنوانم را ذکر کنم . چه کنیم که در مملکتی زندگی می کنیم که همینجوری به جایی بند نیستیم (...) نمی خواهند سر به تنمان بماند وای به حالی که ...

0
0
پاسخ
1394-02-23 01:53

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.