1394-01-05 04:52
1371
0
12369
مظفری نیا :

مجموعه صوتی پیام آشنایی در 5000 نسخه سی دی توسط شهرداری گرگان منتشر شد

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان گفت: مجموعه صوتی پیام آشنایی، هدیه ای ماندگاربه مسافرین نوروزی، توسط شهرداری گرگان منتشر شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از مهر ؛ رضا مظفری نیا با بیان این که این سازمان به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز، مجموعه صوتی پیام آشنایی را تولید و تكثیر کرده است، گفت: از مدت ها قبل این سازمان در نظر داشت تا یك كالای فرهنگی ویژه مسافرین نوروزی كه از شهر گرگان دیدن می كنند، آماده کند لذا این مجموعه را طی دو هفته گذشته آماده و در اختیار مسافرین قرار داده است.

وی درباره مجموعه صوتی پیام آشنایی گفت: در این مجموعه سعی شده است تا با ارائه مطالب آموزشی با رویكرد شهروندی، جاذبه های گردشگری شهر گرگان نیز معرفی شود و از این طریق مسافرین نوروزی با مختصات فرهنگی و جاذبه های توریستی این شهر آشنایی یابند.

مظفری نیا، پرداختن به موضوع گردشگری و توریسم را برای حیات اقتصادی شهر گرگان ضروری دانست و خاطرنشان كرد: یكی از موضوعات محوری در عرصه فعالیت های فرهنگی این سازمان، بسترسازی برای جذب توریسم و گردشگر است و در این راستا تلاش می كنیم تا به معرفی هرچه بهتر ظرفیت های شهر گرگان بپردازیم.

لازم به ذكر است مجموعه صوتی پیام آشنایی در قالب نسخه سی دی و در ٥٠٠٠ نسخه و با اعتباری بالغ بر ٤٠ میلیون ریال آماده ارایه به مسافرین نوروزی شده است.  

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.