1393-12-07 06:59
1122
0
11067
کسب رتبه دوم جشنواره «شکوه شکیبایی» توسط یک گنبدی؛

جایزه دوم بخش داستان به یک گلستایی رسید

جایزه دوم بخش داستان فارسی،  نخستین جشنواره ملی حضرت زینب(س) که با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگسرای امام خمینی زنجان، برگزار شد به یک گنبدی رسید.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه ، اثر علیرضا نوروزی خراسانی، فیلمساز گنبدی این بار در قالب یک داستان ـ فیلمنامه آئینی توانست در بین ۳۲ اثر ارسالی به بخش داستان فارسی این جشنواره رتبه دوم را کسب کند.

علیرضا نوروزی خراسانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در این داستان به روایت واقعه کربلا  و شهادت حضرت عباس(ع) از نگاه یک درخت پرداخته شده است.

65465
وی ادامه داد: ناظر و راوی ما در این داستان درختی است که در کنار فرات، نبرد نهایی حضرت عباس(ع) با سپاه یزید  و شهادتش را روایت می کند.

نوروزی همچنین افزود: این داستان فیلمنامه قبلا نیز در یک جشنواره آئینی  که از سوی حوزه هنری گلستان برگزار شد مقام اول استانی را کسب کرده است.

این فیلمساز گنبدی در خصوص ساخت فیلم بر اساس این فیلمنامه نیز اذعان کرد: ساخت این فیلم نیاز به یک  پروداکشن عظیم دارد که  از امکان و توان شهرستان خارج است.

گفتنی است ، جشنواره ملی حضرت زینب (س) تحت عنوان «شکوه شکیبایی» با ارائه ۳۶۸ اثر از سوی شرکت کنندگان و معرفی ۲۵ برگزیده از سوی داوران، در چهار بخش مقاله، دلنوشته، شعر و داستان به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.