1393-11-30 06:25
1937
0
10702

کاروان «سرزمین برادری» وارد گلستان شد / برنامه امروز؛ نشست با نخبگان و دانشگاهیان گلستان ساعت 15 در گرگان

مسئول اجرایی کاروان سرزمین برادری استان گلستان از حضور گروه رسانه‎ای، نخبگان، هنرمندان، ورزشکاران، نویسندگان و فرهیختگان کشور در قالب «سرزمین برادری» در این استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، مهدی باقریان صبح امروز در حاشیه برنامه‌های کاروان «سرزمین برادری» در استان گلستان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: نخستین گروه رسانه‎ای این کاروان متشکل از خبرنگاران و گزارشگران رسانه‎های مکتوب و مجازی امروز در گرگان مستقر شدند و هم‎اکنون میزبان دومین گروه مهمانان این کاروان به مرکز گلستان هستیم.

وی در خصوص برنامه‎های کاروان سرزمین برادری به گلستان تصریح کرد: این کاروان فردا صبح نشست صمیمی با روحانیون اهل سنت غرب گلستان در منزل عابدی‎کُر به عنوان نخستین مفسر قرآن به زبان ترکمنی را خواهند داشت، دیدار با آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی‎فقیه در گلستان و اقامه نماز ظهر به امامت ایشان ظهر امروز از دیگر برنامه‎های نخستین روز کاروان سرزمین برادری است.

به گفته باقریان؛ نشست با نخبگان و دانشگاهیان گلستان 30 بهمن جاری ساعت 15 الی 17 با سخنرانی "مصطفی رحماندوست" و "غلامرضا امامی" در سالن رشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می‎شود.

وی در خصوص دیگر مهمانان کاروان سرزمین برادری به گلستان گفت: حجت‌الاسلام محمدحسین نواب رئیس مدرسه اسلامی هنر، رضایی کارشناس فوتبال، مصطفی رحماندوست و امامی نویسندگان کتاب کودک و نوجوان، علی کشفی کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس و تنی چند از فرهیختگان کشور در کاروان سرزمین برادری حضور دارند.

مسئول اجرایی کاروان سرزمین برادری گلستان با بیان اینکه کاروان سرزمین برادری به مدت دو روز در شهرستان گنبدکاووس برنامه دارند، اظهار کرد: این کاروان روزهای جمعه و شنبه برنامه‎های خود را در شهرستان گنبدکاووس دنبال خواهد کرد.

باقریان بیان داشت: کاروان سرزمین برادری به طور همزمان در استان‎های سیستان و بلوچستان، کردستان و گلستان سفر کرده است تا پیام وحدت و صمیمت اقوام مختلف را در تمامی حوزه‎های فرهنگی، هنری و اجتماعی به نمایش بگذارد. / فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.