1393-11-11 06:03
1337
0
9651
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان:

انقلاب اسلامی، محور استکبار ستیزی در جهان می باشد/ مفاهیم دهه فجر به نسل جدید منتقل شود

حجت الاسلام احمدی گفت: انقلاب اسلامی ایران الگوی خیزش و مقاومت در جهان می باشد و شما می توانید ببنید کشور هایی نظیر لبنان، سوریه، عراق و امثال این کشورها با الگو برداری از ایران، در برابر استکبار و ظلم ایستادگی کرده اند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین ، حجت الاسلام احمدرضا احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان در جمع خبرنگاران گفت: یکی از شیرین ‮ترین ایام تاریخ انقلاب اسلامی ایران، دهه مبارک فجر است. این دهه، یک واقعه تاریخی، ماندگار و جاودانه است که به طبع یادآور ارزش ها، آرمانها و مجاهدت های شهدا و امام راحل (ره) می باشد.

منشاء انقلاب اسلامی ایران، قیام امام حسین(ع) است

وی گفت: دهه مبارک فجر همانند یک مثلث می باشد که علت وجودی آن، انقلاب اسلامی ایران است و قدرت مردم، مکتب و ولایت فقیه، از ارکان های اصلی این مثلث را تشکیل می دهند که در عقیده و تکلیف گرایی،تبلور پیدا کرده است و باید بدانیم این تکلیف از عمق وجودی برخوردار بوده، که منشاء آن قیام امام حسین (ع) می باشد.

مفاهیم دهه فجر به نسل جدید منتقل شود

حجت الاسلام احمدی با اشاره به انتقال مفاهیم دهه مبارک فجر به نسل جدید گفت: دهه فجر بایستی به نسل نو انتقال داده شود تا این نسل بداند که انسان الهی می تواند تاریخی و تمدن ساز باشد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان در ادامه افزود: انسان الهی می تواند جهانی را که در خواب غفلت بسر می برد، بیدار نماید و با برپایی یک قیام که با پشتوانه مردم همراه خواهد بود، مکتب بیداری اسلامی را ایجاد نماید.
وی تصریح کرد: نسل جوان اگر بداند چه اتفاقی برای این انقلاب افتاده است، قطعا به آن علاقه پیدا کرده و در جای جای این انقلاب، نقش آفرینی می کند.

مردمی بودن، مهمترین شاخصه انقلاب اسلامی ایران می باشد

حجت الاسلام احمدی با اشاره به این نکته که انقلاب اسلامی ایران به واسطه جوانان و نوجوانان شکل گرفته است یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 توسط جوانان و نوجوانان این مرز و بوم شکل گرفته است و حضور جوانان و مردمی بودن این انقلاب شاخصه مهم این نهضت می باشد.

صبر، ایستادگی، عقیده، پیام راهپیمایی 22 بهمن

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان در پاسخ به این سوال که دهه فجر امسال و برگزاری راهپیمایی 22 بهمن سالجاری چه ویژگی خاصی دارد گفت: دهه فجر با رویکرد نشاط انقلابی و امید همراه است و در 22 بهمن امسال با نشاط و امید میتوان پیامی از ایستادگی، صبر و عقیده، که مجاهد پیام های آن روز است، به جهانیان اعلام کرد.

انقلاب اسلامی، الگوی مبارزه با استکبار در جهان

وی با بیان این مطلب که جهان به انقلاب اسلامی ایران و راهپیمایی میلیونی ملت ایران در 22 بهمن، چشم دوخته است افزود: انقلاب اسلامی ایران الگوی خیزش و مقاومت در جهان می باشد و شما می توانید ببنید کشور هایی نظیر لبنان، سوریه، عراق و امثال این کشور ها با الگو برداری از ایران، در برابر استکبار و ظلم ایستادگی کرده اند.

انقلاب پژوهی و امام شناسی در دستور کار قرار گرفته شود

حجت السلام احمدی در جمع خبرنگاران خاطر نشان شد: دهه مبارک فجر علاوه بر، برپایی شور و نشاط، باید تبدیل به یک کارگاه امام شناسی و انقلاب پژوهی در جهان تبدیل شود. رساله های دانشگاهی و نخبگان ما به انقلاب پژوهی و امام شناسی و آثار آن در انقلاب بپردازند و بایستی با مدیریت جهادی و انقلابی، مفاهیم آن به نسل جدید انتقال داده شود.

وی افزود: دهه فجر، دهه بازخوانی انقلاب، اهداف و رفتار آن است که بایستی به نسل جدید منتقل شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.