1393-10-01 09:34
2263
0
7565
در مراسم معارفه معاون فرمانداری علی آبادکتول عنوان شد؛

میر باقری: مسئولین رعیت مردم هستند / تصاویر معارفه معاون فرماندار علی آبادکتول

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان گفت: مسئولین برای خدمت بی منت و درست در نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند چرا که مردم ارباب و مسئولین رعیت آنان هستند.

 به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه، مراسم معارفه محمد جواد زنگانه معاون جدید فرمانداری علی آبادکتول روز شنبه با حضور آیت الله حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، میر باقری مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان و تجری مفرد فرماندار شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان علی آباد کتول در این مراسم با قدردانی از زحمات ابراهیم احمدی معاونت سابق فرمانداری گفت: همه مسئولان باید تمام توان و پتانسیل خود را برای خدمت‌ صادقانه و خالصانه به مردم به‌کار گرفته و رفع محرومیت‌ها و مشکلات مردم را مهم‌ترین ماموریت و اولویت کاری خود قرار دهند.

سیاست های رهبری سبب ساز توسعه کشور است

وی سیاست‌های راهبردی رهبر معظم انقلاب سبب توسعه میهن اسلامی در تمامی ابعاد و زوایا دانست و اظهار کرد: همه ی مسئولان اجرایی باید با همدلی و تعامل در اجرای منویات مقام معظم رهبری و اهداف دولت تدبیر و امید اقدام کنند تا بتوانیم به نتیجه مطلوب توسعه دست یابیم.

محمد جواد زنگانه نیز در مراسم معارفه خود گفت: در شهرستان علی آبادکتول پتانسیل فراوانی برای توسعه وجود دارد و من نیز در این راستا تمام تلاش خود را برای آبادانی شهرستانمان و پایبندی به ارزش های دینی به کار خواهم گرفت.

فرهنگ و تنوع فرصتی مناسب برای آبادانی است

معاون جدید فرماندار علی آبادکتول تصریح کرد: وجود تنوع قومی در علی آبادکتول فرصت گرانمایه ای است که باید با مدیریت میان فرهنگ وتنوع از این فرصت در راستای اعتلاء و آبادانی شهرستان استفاده کنیم.

زنگانه در پایان خاطر نشان کرد: به عنوان یک اصلاح طلب اعتقاد دارم دین و مذهب مبتنی بر بینش عقلانیت، استدلال و برهان استوار است.

مردم ارباب و مسئولین رعیت آنان هستند

سید علی میر باقری نیز در این مراسم گفت: خدمت به مردم بزرگترین عبادت است، لذا تلاش کنیم تا جای که امکان دارد به مردم و جامعه خدمت کنیم.

وی مسئولیت در نظام اسلامی را امانت الهی دانست و اظهار کرد: مسئولین باید در راستای ارائه خدمت بی منت و درست به جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند چرا که مردم ارباب و مسئولین رعیت آنان هستند.

میرباقری اذعان داشت: خدمت به مردم جزئی از عبادات اجتماعي است و نسبت به عبادت هاي فردي در جايگاه مهمتري قرار دارد و مسئولين نیز بايد با اين نگاه خدمت كنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان در ادامه با اشاره به ضرورت وجود جریان سیاسی در کشور تصریح کرد: وجود جریان سیاسی در جامعه نشاط را به همراه دارد که این امر از منش حضرت امام خمینی (ره) نیز می باشد و در زمان ایشان نیز بوده است.

میر باقری توسعه سیاسی را به معنای امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: تلاش کنیم در دولت تدبیر و امید موثر باشیم و تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم اصلی ترین کار ما می باشد.

گروه های تکفیری با هدف بهم ریختگی اسلام پایه ریزی شده اند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنايات گروه هاي تكفيري در منطقه، آن ها را محصول استكبار جهاني دانست که با هدف بهم ريختگي اسلام پايه ريزي شده است.

مدير كل سياسي و انتخابات استانداری گلستان اذعان داشت: داعش و گروه هاي تكفيري تلاش مي كنند تا چهره زيباي اسلام را چهره اي خشن و به دور از تمدن در دنيا معرفي كنند در حالي كه اسلام دين رحمت و مهرباني است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.