1393-09-11 07:35
5704
45
6611
در حال تکمیل ... ؛

حواشی روز اول سفر رئیس جمهور به استان گلستان

قرار است حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان ساعت 9 صبح امروز سه شنبه 11 آذر وارد فرودگاه بین المللی گرگان شود و از همان جا تا استادیوم آزادی گرگان واقع در خیابان پاسداران مورد استقبال مردم قرار گیرد.

به گزارش گلستان ما ، در ذیل حواشی سفر رئیس جمهور در روز اول آورده خواهد شد .

** از ساعت اولیه صبح امروز سه شنبه 11 آذر مامورین راهور ناجا با حضور در همه مسیرهای منتهی به میدان شهرداری و میدان ولیعصر و... محدودیت ترافیکی اعمال کردند و تنها اتوبوس های شرکت واحد حق تردد دارند .

** از ساعت 7 صبح امروز باد پاییزی آغاز شده و درختان را نوازش می دهد و طراوت خاصی به شهر گرگان داده است .

** شنیده می شود در روستای محمد آباد گرگان که در مسیر حرکت کاروان تدبیر و امید قرار دارد ، بناست مردم این روستا استقبال گرمی را از دکتر روحانی بعمل آورند .

** از ساعت 7:15 بسیاری از مردم به دلیل محدودیت ترافیکی اعمال شده با پای پیاده به سمت محل کار خود در حرکت هستند .

** صبح امروز دانش آموزان مقاطع مختلف که مدارس آنان در محدود اعمال شده طرح ترافیک قرار داشت با مشکل عبور سرویس روبرو شده و بقیه مسیر را پیاده طی می کنند .

** از حدود ساعت 8 صبح ، توده  پرفشاری را که کارشناسان هواشناسی خبر از ورود آن به استان گلستان از صبح سه شنبه را می دادند ، در حال خودنمایی در آسمان زیبای گرگان و گلستان است و قطعا شکوه و گرمای خاصی به استقبال از رئیس جمهور خواهد بخشید .

**  جمعیت زیادی از مردم برای استفاده از اتوبوس ها در ایستگاه صف کشیده اند و ترافیک سنگینی در محدوده کمربندی ترمینال گرگان روی داده و مردم برای عبور از این مسیر با مشکل روبرو هستند .

** ساعت 8:15 صبح کاروان استقبال شهرستان آزادشهر در قالب حدود 30 دستگاه مینی بوس برای شرکت در مراسم استقبال و دیدار عمومی رئیس جمهور به سمت گرگان حرکت کرده است که گویا همه ظرفیت خودروهای کاروان کامل نیست.

** ساعت 8:30 صبح کاروان استقبال شهرستان گنبد در قالب حدود 4 دستگاه اتوبوس و حدود 35 دستگاه مینی بوس برای شرکت در مراسم استقبال و دیدار عمومی رئیس جمهور به سمت گرگان حرکت کرده است .

** ماشین های ادارات مختلف شهرهای سراسر استان هم به صورت جداگانه و با به همراه داشتن تعدادی از رؤسا ، کارمندان و مشتریان خود در حال حرکت به سمت گرگان هستند .

** نیروهای ارتش با نظم خاصی در خیابان پاسداران مستقر شده اند . خیابان پاسداران به وسیله اتوبوس های شرکت واحد بسته شده است .

** قرار بود هواپیمای رئیس جمهور ساعت 8 وارد فرودگاه شود که به علت شرایط بد جوی با 45 دقیقه تاخیر ساعت 8:45 دقیقه این کار انجام می شود .  و شنیده ای هم وجود دارد که هواپمای حامل دکتر روحانی ساعت 9:30 در فرودگاه گرگان به زمین می نشیند .

** در مسیر حرکت رئیس جمهور از ترمینال تا ورزشگاه آزادی به جز نانوایی ها و بانک ها، به دلایل امنیتی اجازه بازگشایی به هیچ یک از مغازه ها داده نمی شد . البته به تعداد انگشتان دو دست مغازه های بودند که از بازگشایی آن ها جلوگیری نشده بود .

** هر یک از خودروهایی که از شب گذشته در مسیر حرکت کاروان تدبیر و امید پارک شده بود توسط جرثقیل به خارج از این محدود انتقال داده می شود .

** از زمزمه های مردم حاضر در کاروان های اعزامی از شهرستان ها این گونه به گوش می رسد که اغلب آنان با دل خوش به استقبال نمی آیند و امیدی هم به دادن نامه و گرفتن پاسخ ندارند و می گویند : "این دولت دارد با شیب ملایم کار خودش را می کند ."

** جمعیت نسبت زیادی در حال حاضر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و همچنان بر تعداد آن ها افزوده می شود این در حالی است که از فرودگاه گرگان خبر می رسد که تا کنون (9:20) هواپیمایی حامل رئیس جمهور فرود نیامده است .

** 9:25 - در حال حاضر " آهنگ وطنم " از سالار عقيلي در ورزشگاه آزادی در حال پخش شدن است .

** جمعیتی حدود 200 تا 300 نفره متشکل از اهالی زن و مرد و دانش آموزان در روستای محمد آباد و یک جمعیت 40 تا 50 جلوی فنی و حرفه ای در مسیر حرکت کاروان برای خوشامدگوی تجمع کرده اند .

** با تغییر مسیر کاروان دولت و حرکت از پشت روستای محمد آباد و عبور از بلوار تربیت (جاده زندان) ، جمعیت منتظر و علاقمند این روستا از دیدار و خوشامد گویی به رئیس جمهور محروم ماندند .

** شبکه سبز گلستان در حرکتی تامل بر انگیز در زمان ورود رئیس جمهور برای خوش آمدگویی به وی اقدام به پخش آهنگ "خوش آمدی" جمشید مقدم خواننده فراری غربی کرد.

** 10:45 - خیر مقدم گویی آیت الله نورمفیدی به رئیس جمهور و هیئت همراه در استادیوم آزادی گرگان و بیان اینکه رتبه 30 اقتصاد گلستان در کشور ، گویای فقر و محرومیت پنهان مانده در زیر ظاهر سر سبز و خرم گلستان است .

** 10:55 - سخنرانی استاندار گلستان در حضور رئیس جمهور و هیئت همراه در استادیوم آزادی گرگان ، تاکید به موضوع پنبه ( طلای سفید ) به عنوان اولین مشکل مهم استان  .

** دانش آموزان پلاکارد به دستی که در مراسم استقبال و دیدار عمومی حضور داشتند بیانگر این نکته بود که آنان مفاد بخش نامه ارسالی از آموزش و پرورش را رعایت نکرده بودند .

** ترکیب عمده جمعیت حاضر در استادیوم آزادی گرگان ، نوجوانان ، جوانان ، دانش آموزان و دانشجویان و ... هستند که در نوع خود قابل توجه است .

** 11:05 - آغاز سخنرانی دکتر روحانی رئیس جمهور محترم و بیان خاطره ای از حضور 50 سال پیش خود در گرگان .

** سایه نمایی روحانی علیه دولت نهم و دهم پس از 15 ماه از آغاز بکار دولت تدبیر و امید هم در نوع خود جالب توجه بود ، با بیان اینکه " دیگر دوران افراط و حاکمیت فضای امنیتی به پایان رسیده است "

** ضعف سیستم صوتی در قسمت های انتهایی استادیوم و عدم دریافت مناسب صدا باعث نارضایتی برخی حاضران و ترک استادیوم توسط عده ای از دانش آموزان شده است .

** 11:35 - پایان سخنرانی رئیس جمهور در جمع مردم گلستان . بیان دستادوردها و مرور مذاکرات و مناسبات بین المللی ، شمارش ده ها ویژگی و صفت نیک برای گلستان و گلستانی ها و عنوان نمودن کلی طرح ها و پروژه های مختلف مد نظر برای استان گلستان در 30 دقیقه .

** صف های طولانی اتوبوس ها و مینی بوس های پارک شده در خابان شهید بهشتی و سایر خیابان ها برای حضور و بازگرداندن افراد به شهرستان های خود از سراسر استان .

** افرادی که در جایگاه ویژه حضور داشتن برای دریافت تلفن همراه خود که افرد مسئول در داخل یکی از اتوبوس های شرکت واحد در خیابان شهید بهشتی واگذار کرده بودند صف طولانی ای را تشکیل داده بود.

** آغاز بارش شدید باران پس از پایان سخنرانی رئیس جمهور در گرگان، استان گلستان را فرا گرفت.

** روحانی از ساعت 14:30 در مصلی گرگان به دیدار نخبگان و دانشگاهیان رفت.

این مطلب در حال تکمیل است .

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

هادی

تمام مغازه های مسیر خیابان عبور آقای دکتر هم بسته است و مامورین گفتند تا ظهر باید بسته باشداین موضوع باعث شده برخی از مردم اظهار ناراحتی کنند !و از این موضوع متعجب شوند .اکثر آنها می گویند که زمان احمدی نژاد فقط یکی دو ساعت مغازه ها بسته بود نه اینکه تا ظهر تعطیل باشد .

0
0
پاسخ
1393-09-11 04:48
داشلی برون جلال

متاسف شدم دانش اموز و کارمند و...

0
0
پاسخ
1393-09-11 06:42
تاسف

واقعا متاسفم برای شما که فقط دنبال تخریب هستید خوبه ارشیو حضور احمدی نژاد به گرگان را تماشا کنید

0
0
پاسخ
1393-09-11 08:11
امید

این روال عادی سفرهای ریاست جمهوری استمتأسفم که سایت شما به سیاه نمایی می پردازدو توهین واضح میکندکمی اطلاعات خودتون و نسبت به چگونگی سفر ریاست جمهوری ها بالا ببریداین طبیعی استدر دوره احمدی نژاد کل استان و استانهای همسایه رو هم تعطیل کرده بودن.... اون زمان کجا بودین ؟؟ متاسفیم.... از خدا بترسید" این مطلب را منتشر کنید"

0
0
پاسخ
1393-09-11 08:28
همشهری

بالای صفحه ی سایتتون شفاعت امام حسین(ع) رو در روز قیامت خواستار شدید، با این بی تقوایی ها بعیده امام حسین(ع) شفاعت شما رو بکنه. فکر دیگه ای بکنید برای عاقبتتون. تقریبا همه ی خبراتون دروغ یا جهت داره.

0
0
پاسخ
1393-09-11 08:30
علی

من یه سوال دارم از اونهایی که تو مراسم بودن ..البته خودمم بودم.واقعا اگه دانش آموزان مدارس و دانشجویان نبودن ، چی میشد ؟بابا همه جمعیت اینا بودن که .ماشالله همشونم جو گیر شدن.این حرفو اونایی میفهمن که اون جلو بودن .

0
0
پاسخ
1393-09-11 09:21
kk

ببخشیدهاتمام مدارس و ادارت دایر بود به زور و با حکم مثل دولت قبل تعطیل نکرده بودن اینهایی که رفته بودند همه با عشق و علاقه بود نه اجبار دوره های قبل اجبار بود در اخر تشویقی برای یکسری کارمندها و لی امسال این خبرا نبود خیلی ها هم دوست داشتن برند از جمله بنده ولی به دلیل مسائل کاری نتونستم برید خدا روزی تون جایی دیگه حواله کنه یکم صادق باشید و انصاف داشته باشید از خدا بترسید از خدا همه رو توی گور میزارن

0
0
پاسخ
1393-09-11 10:58
دانش

قابل توجه سیاه نمایانآیا اینها دانش آموزند ؟؟؟؟http://mehrnews.com/photo/2434228"لطفا منتشر کنید"

0
0
پاسخ
1393-09-11 11:05
سیاستمدار

امروز صبح جهت خرید نان به نانوایی مراجعه کردم با کمال تعجب دیدم نان قلاج به قیمت 350 تومان فروخته میشد خیلی خوشحال شدم از نانوا علت را پرسیدم با ناراحتی گفت به علت سفر رییس جمهور به استان اعلام کردند نان فعلا در گلستان گران نمیشود و احتمالا از شنبه افزایش سی درصدی اعمال مسشود. واقعا متاسفم برای دولتی که با حقه و نیرنگ و دروغ میخواهد مردم را به خیابانها بکشد برای استقبال از روحانی

0
0
پاسخ
1393-09-11 11:09
ش

نقل شده آقای د فرماندار آ سنگ تمام گذاشت با تلاش پی گیر وسایط نقلیه را برای اعزام مردم آ به گرگان فراهم کرد که اصلاح طلبان فکرش هم نمی کردند خودش روسفید بقای .. کرد درحالیکه یکی می گفت برای دیدار با احمدی نژاد برای اعزام زمانی مدیر آموزش و پرورش بود همکاری نمی کرد وقتی از او همکاری می خواستند احساس می کرد دارند جانشش را می گیرند. اصولگرای دیروز واصلاح طلب امروز و چه چی فردا نمی دانم

0
0
پاسخ
1393-09-11 14:55
وحید

[quote name="دانش"]قابل توجه سیاه نمایانآیا اینها دانش آموزند ؟؟؟؟http://mehrnews.com/photo/2434228"لطفا منتشر کنید"[/quote]خوبه فقط همینا دانش آموز نبودند ، آره ، واقعا عجب استقبال گرمی بود ، وای وای .به زور به مدارس مینی بوس میدن که باید این تعداد دانش آموز ببری . واقعا که

0
0
پاسخ
1393-09-11 16:22
محسن

[quote name="امید"]این روال عادی سفرهای ریاست جمهوری استمتأسفم که سایت شما به سیاه نمایی می پردازدو توهین واضح میکندکمی اطلاعات خودتون و نسبت به چگونگی سفر ریاست جمهوری ها بالا ببریداین طبیعی استدر دوره احمدی نژاد کل استان و استانهای همسایه رو هم تعطیل کرده بودن.... اون زمان کجا بودین ؟؟ متاسفیم.... از خدا بترسید

0
0
پاسخ
1393-09-12 04:10
دوستدار انقلاب

چشمم روشن شما هم که آهنگ های اون ور آبی گوش می کنی ! اگه مگی نه پس از کجا میدونی ؟؟؟؟؟

0
0
پاسخ
1393-09-12 05:58
بی طرف

من در اصل خودم هم با ریخت و پاش اضافی در مراسمات و به اصطلاح تشریفات زیاد موافق نیستم ولی خودتون را جای برگزار کنندگان بگذارید آیا واقعاً کسی به خونه شما به عنوان مهمان میاد دوست دارید که با آنچه در خانه موجود دارید از او پذیرایی کنید یا البته که به بهترین نحو از او پذیرایی می کنید.بنده خودم مسئول روابط عمومی هستم خیلی چیزها وقتی در بطن کار قرار میگیری ناگزیر است ولی می شود کمی سطح رو پایین آورد ولی کار خوب همیشه هزینه هم دارد .شما می توانید برای رانندگی پراید رو انتخاب کنید و پورشه هم سوار شید ولی این کجا و آن کجا !

0
0
پاسخ
1393-09-12 07:24
llll

[quote name="وحید"][quote name="دانش"]قابل توجه سیاه نمایانآیا اینها دانش آموزند ؟؟؟؟http://mehrnews.com/photo/2434228"لطفا منتشر کنید"[/quote]خوبه فقط همینا دانش آموز نبودند ، آره ، واقعا عجب استقبال گرمی بود ، وای وای .به زور به مدارس مینی بوس میدن که باید این تعداد دانش آموز ببری . واقعا که[/quote]کاش یه عکس از ساعت 13 رستوران اکبر جوجه و صف مینی بوس های خودجوش هم داشتید

0
0
پاسخ
1393-09-12 09:37
سیروس

الان منظور شما از این جبهه گیری ها و زخم زبانهای به اصطلاح سیاسی چیه؟ رییس جمهور منتخب مردم هست و با رای اکثریت رییس جمهور شده. همه ی ما فقط بلدیم همدیگر رو تخریب کنیم و خودمون رو سیاستمدار و متخصص امور کلی می دونیم و به خودمون اجازه می دیم درمورد هرشخص در هر جایگاهی اظهارنظر کنیم. لطفا قبل از قضاوت و نظر دادن کمی تامل کنید. خلاصه کلام اینکه سعی کنیم بجای تخریب و یاوه گویی، عنصر مفید و موثری برای جامعه باشیم.

0
0
پاسخ
1393-09-13 20:35
گنبد

سلام بر همه عزیران،ازادی بیان و انتقاد بسیار خوب است اما به شرط رعایت انصاف،حقیر در یکی از شهرستانهای استان بعنوان مسئول ستاد مردمی استقبال از رییس جمهور حضور داشتم ،هر انچه که برگزار شد علااقمندی و مشارکت خودجوش مردم بود ونه حضور ادارت دولتی ، مدارس ، دانشگاهها . ادارات دولتی حتی توان تکمیل تعداد وسایل نقلیه مختصر و محدودی که برایشان در نظر گرفته شده بود را نداشتند . اما تلاش مردمی در استقبال بسیار پررنگ بود.لطفا واقعیات را منعکس کنید نه اخبار غیر واقعی و کذب . ضنا همه باید سعس کنیم در خصوص آنچه اطلاعات کافی و وافی نداریم ابراز عقیده و اضهار نظر نکنیم . با ارزوی توفیق برای دولت تدبیر و امید

0
0
پاسخ
1393-10-05 11:33

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.