1398-04-04 08:40
673
0
64063
قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

«ترور و تحریم» محور روشنگری در هفته حقوق بشر آمریکایی خواهد بود

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به برنامه‌های هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی گفت: روشنگری امسالمان را با محوریت ترور و تحریم انجام خواهیم داد.

 به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صبح امروز(سه‌شنبه ۴ تیر) در نشست اعلام برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: تا سال ۹۴بزرگداشت شهدای فاجعه هفتم تیر انجام می شد ولی از سال ۹۵ عنوان این مناسبت به تاسی از سخنان رهبر انقلاب و با نگاهی به اقتضائات روز تغییر کرد

وی افزود: وقایع هفته دوم تیر ماه نه تنها به عنوان هفتم تیر بلکه با نگاه تکمیلی و با نگاه به حقوق بشر امریکایی مورد بازخوانی قرار خواهد گرفت.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه این مناسبت ذیل وظیفه دشمن شناسی برگزار می‌شود گفت: ان شالله بتوانیم بازخوانی حقوق بشر آمریکایی را با نگاه فراملی بنگریم و کارهایی را هم در این خصوص شروع کرده ایم تا در راستای تقویت روحیه مقاومت از این فرصت استفاده کنیم.

لطفی افزود: جنایت آمریکا محدود به بعد انقلاب نیست و جنایت آمریکا صرفاً برعلیه ایران اسلامی نیست و بعد از قرن بیستم حداقل صد کشور در قالب های مختلف مورد هجوم آمریکا بوده اند.

وی ادامه داد: از ششم تیرماه ترور مقام معظم رهبری و فاجعه هفتم تیر و بمباران سردشت و ترور ائمه جمعه و اسقاط هواپیمای مسافربری همگی مناسبت هایی هستند که در این هفته به آن ها خواهند پرداخت.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شعار و امسالمان را به اقتضای شرایط روز تکمیل می کنیم گفت: «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی از منظر ترور و تحریم» و روشنگری امسالمان را با محوریت ترور و تحریم انجام خواهیم داد.

 

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.