1397-09-14 15:03
2307
1
59290
اخبار انتصابات فامیلی استاندار دستور کار جدید شایع‌پردازان؛

«خبر انتصاب برادر استاندار» و تمام آنچه را که باید دانست/ برخی‌ها فهم مردم گلستان را به بازی گرفتند

مدت‌ها است برخی از افراد با انتشار اخبار دروغین و انتصاب‌های از اساس دروغ، نه تنها به پیشرفت استان کمکی نکرده بلکه چوب لای چرخ توسعه استان می‌اندازند.

به گزارش گلستان ما، طی دو روز گذشته مطالب مختلفی درباره انتصاب برادر استاندار گلستان در معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان اقتصاد و دارایی گلستان منتشر شد این در حالی است که از مدت‌ها قبل نیز سیدرسول حسینی فرماندار آزادشهر به عنوان پسرخاله سیدمناف هاشمی استاندار گلستان معرفی کرده بودند.

خبرگزاری فارس استان گلستان تلاش دارد با انتشار این گزارش اهداف پشت پرده این مطالب را موشکافی کند.

اما سید اسماعیل هاشمی کیست؟

سیداسماعیل هاشمی در سال 1377 به استخدام سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان در آمد و کارمند 20 ساله این سازمان است که طی این سال‌ها به عنوان کارشناس، کارشناس مسوول، رئیس گروه، معاون و سرپرست اداره‌ کل آمار و اطلاعات استانداری گلستان فعالیت کرده است.

وی به مدت هشت سال معاون اداره‌کل آمار و اطلاعات استانداری گلستان بوده و تجربه رئیس گروه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان را نیز بر عهده داشته است.

هم اکنون هاشمی دانشجوی دکتری اقتصاد جهانی دانشگاه دولتی است و رتبه اول فراغت از تحصیل رشته اقتصاد نظری را در کارنامه تحصیلی خود دارد.

وی رتبه ششم قبولی کارشناسی ارشد در رشته «اقتصاد انرژی» را کسب کرد و در این سال‌ها بیش از 400 طرح‌های آماری، اقتصادی، اجتماعی و سرشماری در گلستان را اجرا کرده است.

هاشمی در این سال‌ها 6 مقاله علمی و تخصصی در مجلات و مجامع علمی را تهیه کرده و مجری و همکار در 13 طرح مطالعاتی در زمینه‌های اقتصادی بوده است و اکنون بعد از 20 سال تجربه کاری و مدیریتی در استان گلستان از شش ماه پیش تاکنون به عنوان معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان اقتصاد و دارایی استان گلستان در حال فعالیت است.

وی همچنین طراحی و تدوین پنج طرح ارزنده توسعه استان گلستان در زمینه «نفت و گاز» گلستان، اشتراک‌یابی کمیته امداد، مدل مزیت‌های پیشرو گلستان و مدل اقتصاد مقاومتی را در این مدت به عهده داشته است.

بدون شک هر فردی با این سابقه مدیریتی، علمی و اجرایی اگر لایق قرار گیری در جایگاه مدیرکلی نباشد، معاون مدیرکل جز توانمندی‌های او محسوب می‌شود و نمی‌توان انتصاب فردی با این سابقه و توانمندی را جز انتصاب‌های فامیلی محسوب کرد.

استان گلستان سال‌ها است از سناریو‌های تخریب افراد توانمند رنج برده و بدون شک اکثر غریب به اتفاق افرادی که در این استان زندگی می‌کنند و فضای اجتماعی و سیاسی استان گلستان را درک کردند، بر وجود این آسیب مهر تائید می‌زنند.

از زمان حضور سیدمناف هاشمی به عنوان استاندار گلستان، سناریو‌های متعددی برای تخریب وی شکل گرفته و در این مدت شایعه‌های زیادی همانند تلاش استاندار برای قبول مسوولیت شهرداری تهران، شهرداری کرج، معاونت وزارت نیرو، معاونت وزارت راه و شهرسازی، استانداری‌های زیاد و مناسب مختلف مطرح شد.

*اخبار انتصابات فامیلی استاندار به عنوان دستور کار جدید برخی شایع‌پردازان

این اخبار آنقدر کذب و بی‌اساس بود که انتشار این خبرها در کانال‌های مدعی دارا بودن هویت رسانه، به طنز روز، نقل مجالس و دوره‌های بانوان تبدیل شده بود و امروز که رویکرد تخریب استاندار گلستان با مناسب دروغین به نتیجه نرسیده، انتصابات فامیلی استاندار به عنوان دستور کار جدید این افراد قرار گرفته است.

این خط جدید تولید اخبار غیرواقعی از سوی کسانی منتشر می‌شود که در انتخابات ریاست جمهوری از حامیان سرسخت دولت فعلی بوده و در ابتدای دولت دکتر روحانی و در زمان انتخاب استاندار گلستان، فریاد ضرورت انتخاب مدیران بومی آنها گوش همگان را کر کرده بود اما دیری نگذشت که همین افراد با اخبار کذب و مطالب با رویکرد تخریبی، حسن صادقلو استاندار بومی و گلستانی وقت و علی‌اصغر طهماسبی معاون بومی سیاسی و امنیتی استانداری وقت را مدیران بی‌کفایت و نالایق معرفی کرده می‌کردند.

همین افراد که خود را دلسوز استان و سینه‌چاکان اصلاح‌طلب می‌دانند، برای موفقیت لیست امید در انتخابات مجلس شورای اسلامی گذشته از چسباندن عکس کاندیدای این لیست بر روی درب و دیوار خیابان‌های سطح شهر گرفته تا انتشار مطالب انتقادی و حملات ناجوانمردانه و کذب علیه نمایندگان اصولگرا دریغ نکردند اما همین افراد این روزها پس از گذشت دو سه سال از پیروزی نمایندگان مورد نظرشان، آنها را در اخبار خود ناکارآمدترین، ناتوان‌ترین و بعضا خائن‌ترین نمایندگان به استان معرفی می‌کنند.

سوال مهم در این بین این است که شما مدعیان پیشرفت و توسعه استان با چه قشر و جریان سیاسی و اجتماعی موافق هستید تا افکار عمومی از اعمال و نوشتار شما آسوده و در آرامش باشند.

در سه ماه گذشته آنچنان اخبار کذب منتشر کردند و از این کار ابایی نداشتند که فقط در طول 24 ساعت برای استانداری که رسما اعلام کرده هیچ برنامه‌ای برای هیچ پست و سمتی به جز خدمت به مردم استان ندارد، چندین پست معرفی کردید اما در نهایت دیدید که گمان‌های خود شما هم از اساس دروغ و خنده‌دار بوده است.

*واقعیت پسرخاله بودن فرماندار آزادشهر با استاندار گلستان/ «تپه هزارپیچ» ملاک ناکارآمدی استانداران گلستان در همه دوران‌ها

انتشار اخباری در خصوص سیدرسول حسینی فرماندار آزادشهر که به عنوان پسرخاله سیدمناف هاشمی استاندار گلستان در جامعه معرفی می‌شود هم در همین راستا انجام می‌شود.

به طوری که خیلی از دوستان اصلاح‌طلبی که از دوستان همین خبرنگاران است با علم به اینکه فرماندار آزادشهر متولد چالوس بوده و هیچ نسبتی نسبی و سببی با سید مناف هاشمی استاندار گلستان ندارند اما در اخبار سراسر دروغ خود وی را پسرخاله استاندار خطاب می‌کنند براستی این رسانه‌ها به دنبال چی هستند؟ و چه فکری نسبت به درک و فهم مردم گلستان دارند؟

یا مثلا روزی همین مدعیان رسانه و دلسوزی برای استان، از وجود سایت تپه و نخاله در هزارپیچ گرگان انتقاد کرده و آن را مایه آبروریزی استان و نشانه ناکارآمدی استاندار و مدیران استانی معرفی می‌کردند اما زمانی که با اقدام جهادی استاندار با تکیه بر امکانات و تجهیزات دستگاه‌های اجرایی مواجه شدند، این اقدام را هم به تمسخر گرفته و گلایه می‌کردند که چرا تمام توان استان در سایت زباله‌ای که به پارک و فضایی زیبا تبدیل شده متمرکز کرده‌اند.

حرف آخر؛ دوستان عزیزی که خود را مدعی حرفه رسانه می‌دانند، شما با این دروغ‌پردازی‌ها و انتشار اخبار از اساس کذب، نه تنها خود را زیر سوال می‌برید، بلکه لطمه بر پیکر حرفه شریف خبرنگاری وارد می‌کنند و شما نه تنها دلسوز استان نیستید، بلکه همین چند نمونه مثال از اقدام‌های شما نشان می‌دهد عزم جدی بر تخریب و عقب‌ماندگی بیشتر استان دارید.

این اتفاقات زنگ هشدار مهمی برای رسانه‌های رسمی، شناسنامه‌دار و معتبر استان گلستان است چرا که اعتماد عمومی به رسانه‌ها خدشه‌دار می‌شود.

هر زمان این رسانه‌ها در راستای اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح، متحد بودند، اتفاقات بزرگ را رقم زده و اجازه مانورهای مدعیان رسانه را ندادند.

باید یاد بگیریم که همه فعالان سیاسی و رسانه‌ای با هر موضع و تفکر سیاسی و با حفظ رویکرد و مواضع خود، در راستای پیشرفت استان حرکت واحد داشته باشیم.

انتشار اخباری که پیش از آن حداقل خودمان به عدم واقعیت آن واقف هستیم، جز کندی حرکت شتابان توسعه استان، هویت، شان خبر و خبرنگار را زیر سوال خواهد برد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

گلستانی غریب

چرا از بکارگیری فرزند مدیر کل در اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان چیزی عنوان نکرده اید با توجه به پیام های مکرر!!!!!!!!!!!!

0
0
پاسخ
1397-10-02 08:57

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.