1397-07-30 07:50
804
0
58050

جنجال فضای مجازی برسر شوهر خواهر نماینده شرق گلستان!

با انتشار خبر فرماندار شدن یکی از نزدیکان نماینده شرق گلستان، کانال های تلگرامی استانی و شهرستانی به این موضوع پرداختند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، صبح امروز شاهد انتشار خبری مبنی بر احتمال فرماندار شدن یاز محمد کوسه غراوی کارمند منابع طبیعی استان در کانال های تلگرامی استانی و شهرستانی بودیم که واکنش های مختلفی را دربرداشت.

در فضای مجازی بر اینکه این شخص، "شوهر خواهر نماینده شرق گلستان" است و سابقه مدیریتی نیز ندارد تاکید شده و در قبال این این اخبار، کانال حامی شهرام غراوی در واکنش به اخبار منتشر شده بطور غیر حرفه ای بحث نصرت برزگر فرماندار سابق کلاله را به میان آورد؛ در صورتی که انتخاب برزگر به عنوان فرماندار کلاله از روی شناخت توانایی های وی و با وجود مخالفت شدید اصلاحطلبان با این گزینه همراه بود و قیاس این فرماندار(با توجه به اینکه بار مسئولیت چندین نماینده را به دوش کشید) با گزینه های مطرح شده و سمت گرفته این روزها(به غیر از فرماندار باسابقه کلاله) که با نتیجه مثبت در شرق گلستان همراه نبود و عملا انتخاب نادرست شخص دخیل در انتصابات را نشان می دهد، کار مبتدیانه و ناشیانه به نظرمی رسد.

yazmohamad 1

از سویی با توجه به مشخص بودن وظیفه نمایندگان، دخالت نماینده شرق گلستان در انتصابات می تواند تبعات مختلفی برای وی داشته باشد و در صورت فرماندار شدن این شخص، با طرح این سوال که چرا بستگان نماینده؟ این نماینده راه گریزی برای عدم دخالت در این موضوع نخواهد داشت.

 yazmohamad 2

yazmohamad 3

yazmohamad 4

yazmohamad 5

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.