1397-07-29 15:58
875
0
58036
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد گرگان؛

وزارت خارجه با قدرت، آزادی دیپلمات ایرانی را دنبال کند/ رسانه ها سکوت خود را در این باره بشکنند

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد گرگان گفت:همانطور که آمریکا و غرب برای آزادی جاسوسان خود در ایران تمام تلاش خود را کرد و مسئولین ایرانی را راضی کرد آنان را آزاد نمایند مسئولین کشور خصوصا وزارت امورخارجه نیز باید با قدرت و صراحت این امر را دنبال کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجوسلام؛ حجت الاسلام سید رضا موسوی در گفتگو با این پایگاه خبری در خصوص وضعیت دیپلمات زندانی ایران در اروپا گفت:وظیفه ذاتی وزارت امور خارجه این است از دیپلمات و کارمند خود که مصونیت دیپلماتیک دارد مواظبت کند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد گرگان گفت: اینکه بگوییم رسانه ای کردن این موضوع به برجام اروپایی ضربه می زند حرف کاملا غلط است چرا که رفتار اروپا و امریکا بعد از پذیرفتن و اجرای برجام با ما تفاوتی نداشته است.

وی افزود: دشمنی نظام سلطه که شامل کشورهای1+5 و دولتهای همسو با آنان می شود با اصل نظام اسلامی است و با هر دولتی که در نظام جمهوری اسلامی سرکار بیاید دشمن خواهند بود.

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد گرگان بیان کرد: تحمل این همه حقارت و انفعال برای اینکه کشورهای اروپایی از ما راضی باشند فکر خامی است که در طول مدت این 5سال همه شاهد اثبات آن بوده اند .

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: با وجودیکه در طول عمر این دولت صدای مرگ بر آمریکایی شنیده نشد اما همه شاهد بودند که این دشمنی ها نه تنها کمتر نشد بله آمریکا و غرب جری تر هم شده اند.

وی در خصوص وظیه مجلس برای آزادی دیپلمات ایرانی گفت: اسدالله اسدی دیپلمات زندانی ایرانی نماینده کشور است و مجلس و کمیسیون امنیت ملی و وزارت خارجه باید برای آزادی وی تلاش کند.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: همانطور که آمریکا و غرب برای آزادی جاسوسان خود در ایران تمام تلاش خود را کرد و مسئولین ایرانی را راضی کرد آنان را آزاد نمایند مسئولین کشور خصوصا وزارت امورخارجه نیز باید با قدرت و صراحت این امر را دنبال کند.

وی بیان کرد : وظیفه فعال رسانه ای و جریانات سیاسی این است تا با جریان سازی صحیح مسئولین را مجاب به انجام وظایفشان کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.