1397-04-01 05:23
1880
0
54562
در حضور وزیر کشور مطرح شد؛

گلایه نماینده ولی‌فقیه در گلستان از عدم تحقق وعده‌های رئیس جمهور در استان

نماینده ولی‌فقیه در گلستان از عدم تحقق وعده‌های داده شده توسط رئیس جمهور در سفر به این استان در حضور وزیر کشور گلایه کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: برای امور مهم و کلان استان همت جمعی و عظم بالا نیاز است.

وی ادامه داد: رییس جمهور در سفر به گلستان چند قول جدی دادند و به مردم قاطع وعده انجام پروژه جزیره آشوراده، زهکشی اراضی شمال گلستان و راه‌آهن گرگان به مشهد را ارائه داد که با کمال تاسف هنوز به نتیجه نرسیده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد با بودجه‌های دولتی پروژه زهکشی انجام شود ۳۰ سال طول می‌کشد.

نورمفیدی گفت: سه رییس جمهور راه آهن گرگان به اینچه‌برون را افتتاح کردند و مردم امیدوار شده بودند راه‌آهن باعث توسعه استان می‌شود اما به نتیجه نرسید.
وی تاکید کرد: با کمال تاسف برخی از کسانی که داخل استان هستند مشکل‌تراشی می‌کنند و نمی‌گذارند این پروژه به نتیجه برسد.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان در بخش دیگر از سخنانش تصریح کرد: همه مرزهای کشور دچار مشکلاتی است اما مرزهای استان گلستان مشکل خاصی نداشته اما من احساس خطر می‌کنم و اعتقاد دارم مرزنشینان را باید مرزبانان و مرزداران قرار دهیم و آنها را در مرز تثبیت کنیم.

نورمفیدی گفت: مردم در مرزهای استان مشکلات زیادی همانند آب شرب دارند و با سدهایی که بالا دست زدند رودخانه اترک خشک شده و برای مرزنشینان باید با تانکر آب برده شود.
وی گفت: از مسوولان می‌خواهم در شرایط فعلی همدلی خود را بیشتر کنند و دعواهای سیاسی را کنار بگذارند و با عظم اجتماعی راسخ مشکلات را کنار بزنند.

نورمفیدی بیان کرد: اجناس ضروری مردم را تامین کنید و از این شرایط کرانی خارج کنید تا مردم در تامین نیازهای ضروریشان دچار مشکل نشوند.

نورمفیدی گفت: امروز کشور و انقلاب ما از شرایط خوبی در منطقه قرار کرفته و برای همین دشمن در تلاش است به این کشور آسیب بزنند و از مردم می‌خواهم کاری نکنند که در میدان دشمن بازی کنند و امروز مقطع حساس تاریخی بزای کشور است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.