1397-02-02 17:33
819
0
52835
سلیماندوست:

فضای مجازی له یا علیه کالای ایرانی؟/ خوب به هدف زدیم

علی سلیماندوست کارشناس مسائل سیاسی سپاه گرگان عدم استفاده مردم از کالای ایرانی را نتیجه تدبیر مدیرانی دانست که به جوانان اعتماد ندارند.

به گزارش گلستان ما، دکتر علی سلیماندوست کارشناس ارشد مسائل سیاسی سپاه گرگان درنشست سیاسی کارکنان پایور و وظیفه سپاه گرگان گفت :انقلاب اسلامی با قدرت دارد پیش میرود و ما آنچنان حریف را زمینگیرکرده ایم که امروز دشمن تمام همت خودش را برای اینکه این انقلاب(اسلامی ایران) به چهل سالگی خودشن نرسد به کار بسته است.

خوب به هدف زدیم

وی درادامه افزود: آنچنان ما خوب به هدف زده ایم و دشمن را دچار سردرگمی واشتباه محاسباتی کرده ایم که برای جبران خسارت تمام هزینه ها خود برای نابودی سوریه و جبهه مقاومت ، حاضر میشود سوریه را موشک باران کند تا مقداری از حقد و کینه خود را خالی کرده باشد.

سلیماندوست در بخش دیگری از سخنان خود و با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و شعار سال 97 و با بیان اینکه عدم استفاده از کالای ایرانی به علت واردات بی رویه و عدم اعتماد به مدیران جوان است گفت :امام (ره) به جوانان اعتماد کرد و سرنوشت انقلاب ودفاع مقدس به همت این جوانان خوب رقم خورد و امروز اگر میخواهیم در چرخه تولید و حمایت از کالای ایرانی گام های موثری را برداریم باید به مدیران جوان و لایق اعتماد کنیم.

کارشناس سیاسی سپاه گرگان اذعان کرد :برای حمایت از کالای ایرانی همه باید همت بگمارند و این حاصل نمیشود جزء با تبیین درست استفاده از کالای ایرانی وفرهنگ سازی در آحاد جامعه.

وی با طرح این سوال که برای حمایت از کالای ایرانی چه باید بکنیم گفت : مردم و مسئولین میتوانند برنامه ریزی کنند تولید داخلی به شکلی هدفمند افزایش و همچنین ارتقاء و بهبود کالاها شکل بگیرد و نیز انطباق تولیدات ، شناخت مزیت جامعه و برنامه ریزی صحیح در صادرات به استفاده از کالای ایرانی کمک کند.

سلیماندوست نقش وزارت امور خارجه را در فروش کالاهای ایرانی موثر دانست و گفت : ایران از جمله کشورهایی است و شاید میتوان گفت تنها کشوری است در جهان که با 15 کشور همسایه است و اگر جمهوری اسلامی بتواند 15 درصد نیازهای اولیه کشورهای همسایه را تامین کند دیگر در کشور بیکار نخواهیم داشت و این محقق نمیشود مگر با نقش دیپلماسی فعال که میتواند این امر را سهل و ممکن کند.

فضای مجازی له یا علیه کالای ایرانی؟

کارشناس سیاسی سپاه گرگان با اشاره به اینکه امروز عده ای در فضای مجازی بر نامرغوب بودن استفاده از کالای ایرانی تاکید میکنند گفت :امروز در تلگرام که سازنده آن از فیلم ضد ایرانی 300 حمایت میکند عده ای بجای اینکه فضا را برای تبلیغ کالای ایرانی بکاربگیرند علیه کالای ایرانی تبلیغ میکنند و آب به آسیاب دشمن میریزند.

وی افزود:بسیاری از کالاهای ایرانی از مرغوبیت خوبی بهره مند هستند اما سیاه نمایی دشمن و خائنین این مملکت باعث شده تا این باور غلط که جنس ایران بنجل و بدون استفاده است در اذهان عموم رسوخ پیدا کند.

سلیماندوست در پایان جذب سرمایه گذارهای داخلی و خارجی و همچنین فرهنگ اسلامی نسیه دادن را یکی از راههای حمایت از کالای ایرانی بیان کرد و گفت : هرکس به اندازه وسعش برای استفاده از کالای ایرانی باید اقدام کند./ بسیج

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.